Hop til indhold
Stavox

[Solved] Himihej klage Fading door abuse med (smartåbner)


twitch.tv/Unicornlevel

Recommended Posts

Dit ingame navn: Twitch.tv/unicornlevel

Staff ingame navn: HimiHej

Dit SteamID: STEAM_0:0:30344666

Staff SteamID: STEAM_0:1:27663044

Forklar situationen: Jeg var efter en der hedder toby som politi fordi han kørte ind i os hele tiden det endte så med han kørte ind i basen hvor HimiHej som er ejer af denne base har smart åbner på sin fading door tobias kører i mega hurtig bil og kommer derind på 0.2-0,4sek. og i følge 3:5 skal en fading door være åben i 5 sekunder (LIGE MEGET HVAD) Har et vidne som er mod/admin ved navn:Jonas 

Bevis:

http://steamcommunity.com/id/xxxAgent47/screenshots/

De første 5-6 billeder i kan se er mit bevis mange tak

Gad godt i havede en redigering knap xD

 

Hvis i har sådan vær sød at skrive hvor jeg finder den

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, Efter 3:5 står der at den skal være open i 5 sekunder, rigtig nok, men da det ikke er mig der brugte den så kan jeg ikke se hvorfor du laver en klage på mig, og vil gerne høre hvorfor??? da det er toby der har gjort noget forkert..
og efter 3:5 står der at de anbefaler at man bruger den smart åbner på forum. (ANBEFALER) og ikke at man skal.

 

HiMiHej

Link til kommentar
Del på andre sites

Dog er du staff på serveren Himihej og burde at tage dig af sagen, eftersom du lyder til at du godt vidste at dette var problemet?

- MEN: Det er ikke Himihej som bryder en regel, her. - Så dette kan tages til en "klage" på personen som rent faktisk brød reglen og ikke holde den åben i de 5 sekunder som den skulle være åben i.

 

Kan du sende mig direkte links til beviser over et forum PM? (Unicorn)

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, HiMiHej said:

Jeg stød afk og kunne intet gøre da jeg skulle hente min lillebror, så kan ikke se hvorfor jeg skal blandes ind i noget af det, for efter det regel 3:5 siger så gør jeg ikke noget forkert.

 

HiMiHej

Det er også derfor jeg har valgt at skrive han kan vælge at få den til en "spiller anmeldelse" istedet for, på personen som valgte ikke at holde den åben i 5 sekunder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.