Hop til indhold
Stavox

[Solved] Til dem der elsker weed.


Squreese

Recommended Posts

Hej, jeg synes det er pisse irerterende at hver gang jeg skal købe et seed, skal jeg scrolle hele vejen ned i bunden. Jeg synes godt i kunne sætte seed menuen oppe i toppen eller måske en form for måde til at kunne binde sig til købet, god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er lavet. Har lavet det så simpelt som jeg lige kunne tænke mig til.

Jeg så ikke nogen grund til at kunne købe mere end én af gangen, da man bare i stedet for at købe så skulle bruge tid på at rykke rundt på sine seeds eller hvad man nu købte mange af.

 

Så i stedet har jeg tilføjet en "Hurtigkøb" knap til tablet-menuen. Hvis der er en ting I ofte køber, f.eks. et specielt seed, trykker i hurtigkøb på det. Knappen i sig selv køber ikke noget, men gør at I efterfølgende kan højreklikke med tabletten i hånden uden at gå ind i menuen for at købe den valgte genstand. På den måde kan I købe den ønskede genstand hurtigt og lige hvor I vil have den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.