Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban


emil219h

Recommended Posts

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:49208436 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Bryder generelt reglerne - Reduceret fra perm - Brug af alt acc.

Navn: Auu Angel

AdminID: STEAM_0:1:54581852 - NoName.exe [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-11-16 14:50

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja og det fik jeg fjernet, men jeg købte en ny acc, hviste så ikke jeg ikke måtte det. men tror det var emoyly der bannede mig og han sagde jeg skulle vente de 3 måneder, før jeg kunne komme ind. Men der er gået langt over 3 måneder

 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, Auu Angel said:

jeg købte en ny acc, hviste så ikke jeg ikke måtte det

Så du har spillet på serverne i 241 timer på din main account og 25 timer på din alt account uden at have læst reglerne?

Det viser ikke just din interesse for at følge reglerne, som er et krav, hvis du vil spille her.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 hours ago, Auu Angel said:

fik af vide at jeg først kunne spille når de 3 måneders ban var væk og det er de.

Dit ban ville også have været udløbet efter de tre måneder. Men hvis du nu havde læst reglerne og dermed vidste, at brug af alt account ofte vil medføre at begge brugere bliver banned permanent, var dit oprindelige ban ikke blevet forhøjet til permanent.

 

Så det er din fejl, og uvidenhed er som sådan ikke en undskyldning for at bryde reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skulle lige til at give dig en chance til, fordi jeg tænkte, at du faktisk havde forbedret dig.

Men desværre har du jo selvom du fik at vide her i din unban request at det var forbudt at bruge alt accounts valgt, at du lige skulle prøve igen...

Denne her gang kan du ikke bruge uvidenhed som undskyldning. Jeg lader den stå åben så du kan svare hvis du mener du har noget at tilføje.

 

Hat.

Seriøst, hvor dum kan du være? Du laver den nye account på dagen du søger om unban for det du så vælger PÅ SAMME DAG?! at bryde igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Auu Angel said:

DET HAR JEG FANDEME IK. Det er min lille bror, der hedder Jakob Ditzel!!!

 

Så du skal da ikke ban min lille bror, fordi jeg laver en ny acc. Er det overhovedet lovligt at tjekke folks ip?

 

 

Spiller din lille bror på din pc?

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutes ago, Auu Angel said:

nej, ikke mere

 

 

Så forstår ikke hvorfor det skal gå ud over ham?

 

Ikke mere? Så det er for nyligt at han har købt en computer som du så også anvender, og han så blevet interesseret i gmod?

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, Auu Angel said:

Hvordan det, det var ikke ham der lavede alt det lort

 

og han købte min pc, efter jeg fik ban

 

Du sagde du kun spillede i weekenderne.

Og at han spillede på din pc før du blev banned.

Det var en tirsdag du blev banned, altså må det have været ham der fik dig banned?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.