Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Minitrikdk1

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:70869155
 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg mener jeg skal unbannes fordi der er gået 1 år nu (ER IKKE HELT SIKKER), og jeg har lært at lave bedere rp og jeg vil gerne ind og spille med min ven Marcus OG Pedal, er ked af alt det der skete for langtid siden og håber jeg kan få en chance fordi der er stadig mange af mine venner som spiller herinde og som jeg stadig gerne vil ind og spille med.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:70869155 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Flabet i case, Sviner folk til, job abuse

Navn: Minitrikdk1 TPN

AdminID: STEAM_0:0:57216455 - Greenberg [headadmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 19-04-16 16:11

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan være sikker fordi at jeg har lært at lave bedere rp, og jeg er blevet mere moden vil jeg selv mene og har selv et Arma 3 community så ved godt hvordan det er at have dårligt sprog det er ikke så godt som ejer, men har heller ikke tænkt mig at reklamere hvis i self også spørg om det.
- Rasmus

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutes ago, Minitrikdk1 said:

Du kan være sikker fordi at jeg har lært at lave bedere rp, og jeg er blevet mere moden vil jeg selv mene og har selv et Arma 3 community så ved godt hvordan det er at have dårligt sprog det er ikke så godt som ejer, men har heller ikke tænkt mig at reklamere hvis i self også spørg om det.
- Rasmus

Tænkte nu mere på hvordan vi forhindre dig i at komme med de kommentar osv. Der fik dit ban ændre til perm?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Greenberg said:

Tænkte nu mere på hvordan vi forhindre dig i at komme med de kommentar osv. Der fik dit ban ændre til perm?

Som jeg siger, jeg er stadig blevet ældrere og nej jeg kommer ikke med de kommentarer igen fordi jeg har selv haft 2 største danske arma 3 community så har lært lidt :)
- Rasmus

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutes ago, Greenberg said:

Vil det også sige at du har fået styr på hvad du gør hvis du bliver så sur, som du blev sidst? For det havde vi jo også et problem med sidst du var inde, både ingame men også på din sidste unban request?

Har ikke mit tempramant, jeg har lært at styre det fordi jeg smadrede ruder på min skole så blev min mor sur, så jeg skulle lære at styre det så det vil blvie et ja :)
- Rasmus

2 hours ago, Greenberg said:

Vil det også sige at du har fået styr på hvad du gør hvis du bliver så sur, som du blev sidst? For det havde vi jo også et problem med sidst du var inde, både ingame men også på din sidste unban request?

Men håber da jeg kan få en chance :)
- Rasmus

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.