Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban John LCN


Montocarlos

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:89023436

Hvorfor skal du unbannes: Nu fortæller jeg bare hvad der skete. Jeg bliver stoppet af biver betaler bøden og kører væk og kalder ham en taber. Fint nok i jail med mig. Han fortæller mig at sådan bør jeg ik tale. Jeg råber ind i min mic og siger JEG VED SQU DA GODT AT DET VAR FUCKING MONGOLSK . Han siger at jeg kaldte ham mongol, men da jeg prøvede at fortælle ham at det ikke var sådan det gik til var han bare like. Fuck dig du får ban. Det sagde han ikke men det var sådan han opførte sig. Og jeg ved godt at mit sprog var grimt i situationen og det undskylder jeg da meget for, men et perm vil jeg sige var lidt af en overdrivelse (Min mening). Ønsker ikke at få unban med det samme ønsker bare et ban på 1 måned eller 2. Så jeg kan lærer enten at holde mund eller bare snakke ordentligt. John LCN

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

John, i stedet for bare at kalde mig lort kunne du bare have kørt videre, i stedet for bare at få de 300sek jail begynde du at kalde mig for en mongol, også sagde du bare ban mig.

Du får ikke unban eller reducering, da jeg ikke synes det er okay det det har gjort.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Det fint at du har opfattet det sådan men det du fortæller der er løgn. Men det er jo ord mod ord. Selvom ingen vil tro på mig fordi du er jo "Admin" som man kan stole på. (Mener jeg dog ikke bare fordi du har en anden rank)

Fint du ik vil have mig unbanned da jeg godt ved du ik kan lide mig men du behøver ik lyve. 

Hvis du nu læser hvad jeg har skrevet kan du jo se du har opfattet det anderledes! Det viser bare at du på ingen måde har taget dig tid til at læse den.

Dårligt admin arbejde bliver. Det må du squ selv kunne se.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.