Hop til indhold
Stavox

[Solved] Guttenborg


Guttenborg

Recommended Posts

In-game navn: Guttenborg 

SteamID: STEAM_0:0:83103695

Ban reason: Brudt for mange regler 

Hvem har banned dig?: JanT 

Hvorfor  skal du unbannes?: Fordi at jeg blev bannet fordi at jeg skød en der prøvede at køre mig ned  og derefter køre gentagende gange ind i min bil. Derefter kommer janT uden at sige noget bare holder min bil og så bliver jeg Pbannet. jeg har nok gjord noget jeg ikke må et par gange men ikke denne gang, jeg syndes ikke at det jeg gjorde var forkert eller noget, jeg har sikkert gjord noget jeg ikke måtte nogle andre gange men ikke denne gang. Jeg beskyttede bare det gidsel jeg havet i men bil. Føler at jeg har været bannet i ca en måned og syndes at alt det jeg har gjordt selvom det nok ik kun er en ting så er en måned ret meget.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Håber at får nogle gode svar                                                                                                                                                                                                                                                                 - Guttenborg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.