Hop til indhold
Stavox

[Solved] Timer på printere


SimoN

Recommended Posts

Jeg ved det er blevet taget før, men jeg prøver igen.

Timer på moneyprintere istedet for antal før springning.

Så kunne man feks "lade" dem op for et bestemt antal penge.

Det ville være smart fordi:

  • Man ville kunne lave en del andet i mellemtiden, fordi de 4.000 går hurtigt for feks. VIPs.
  • Det ville være mere realistisk at de kørte på strøm
  • Få frisket tingene lidt op = Ny energi.
  • At man måske kunne lave et auto refill system, og sætte lidt mere gang i det e2 eller andet.

 

Del ENDELIG jeres ideer, tanker omkring det eller forslag.

 

Det var alt jeg lige havde i hovedet

Venlig hilsen SimoNe

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har før haft lavet nogen printere der kørte på strøm. Alle huse havde så et specifik antal "power outlets" hvor printere kunne sidde til. En ulempe ved dette er dog, at propbaser o. lign. ikke rigtig gavner fra dette - det kan dog løses med en generator eller sådan noget man køber.

 

Hvordan har du tænkt dig man skal lade sine printere op? Med et batteri man køber eller?

Link til kommentar
Del på andre sites

Enten stikkontakter eller generatore

Feks disse generatore

Solstyrede Generator

Normal

 

Dog en ting ved den solstyrede: Det skulle være så den stod udenfor og langsomt skabte power, hvoraf man så kan tage den indenfor og bruge.

Den normale siger lidt sig selv.

 

Ved ikke om det muligt men evt en forlænger ledning? Ikke en synlig, men så signalet rakte længere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker overhovedet ikke det skulle være muligt at styre printere med E2 eller på nogen anden advanceret måde. Ville dog gerne se at printerne kunne holde lidt mere i sig, eller at man kunne købe en "ny" opgradering til den, som kan gøre at den kan holde flere penge i.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Pwedmy said:

Tænker overhovedet ikke det skulle være muligt at styre printere med E2 eller på nogen anden advanceret måde. Ville dog gerne se at printerne kunne holde lidt mere i sig, eller at man kunne købe en "ny" opgradering til den, som kan gøre at den kan holde flere penge i.

Måske en anden "kit" så man kunne opgradere hvor meget der kunne være i, hvor max måske kunne være 10k eller noget. Dog syntes jeg så også, at der skal være nogle negative ting ved at opgradere dem så meget. Såsom at de printer lidt mindre end de vil hav gjort normalt

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DetBareMads said:

Måske en anden "kit" så man kunne opgradere hvor meget der kunne være i, hvor max måske kunne være 10k eller noget. Dog syntes jeg så også, at der skal være nogle negative ting ved at opgradere dem så meget. Såsom at de printer lidt mindre end de vil hav gjort normalt

Eller at den muligvis ville have en chance for at sprænge, eller over op hede og derefter ødelægge sig selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Selvom dette lyder som en god konklusion I kom frem til, er jeg bange for, at det vil afbalancere printeren for meget.

Det er godt nok ikke direkte relateret, men printere bliver røde kort før de sprænger. Måske vil det hjælpe en til at huske på at tømme printeren, hvis man alligevel er i nærheden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.