Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ingen sniper raid?


illegaleAllan

Recommended Posts

Hvis reglen siger at man ikke må sniper raid.

Så skal reglen indføres at man ikke må skyde i gennem gabs, som kun Basens ejer kender.

Hvorfor er det fair at som politi, der i forvejen skal bruge penge på at købe m82, skal minimum være inden for 1 meter af basen for at skyde dem. Men Base ejerne må skyde i gennem special designet gabs som de kun kender som de kun ved hvordan man skal skyde med en m82 for at skade folk..


HOW IS THIS FAIR?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Marcuss said:

Politiet må godt have snipers.

Macruss...please....

 

Det er tale om at man ikke må stå mere end "1 meter" fra basen man raider før det bliver anset som Sniper Raid..

 

Det er ikke fair at base ejerne kan skyde igennem kendte gabs i deres base, mens politi og andre ikke må gå længere væk en 1 mere

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, illegaleAllan said:

Macruss...please....

 

Det er tale om at man ikke må stå mere end "1 meter" fra basen man raider før det bliver anset som Sniper Raid..

 

Det er ikke fair at base ejerne kan skyde igennem kendte gabs i deres base, mens politi og andre ikke må gå længere væk en 1 mere

Politiet må godt sniper raid? Hvis det ikke er ændret :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror desværre "sniper raids"-bekrebet er blevet lidt for udstrukket, og ikke længere kun bliver anvendt til faktiske sniper-raids (raids fra andre baser o. lign.).

Reglen blev oprettet for at forhindre, at folk stod fra andre baser og raidede hinanden, samt sad i kanten af ens synsvidde med en sniper og flækkede folk.

Det var aldrig meningen at lidt afstand til basen og dem der raider skulle betragtes som snipe-raids. Især ikke ved baser der er designet sådan, at det er nødvendigt at have en vis afstand før man overhovedet kan se folk på toppen af muren.

 

Vi har haft det oppe til staffmødet sidste uge, og jeg er sikker på, at vi nok skal få udarbejdet en revideret version af reglen til staffmødet i aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jimboe.

Jeg har den fortolkning at et Sniper Raid var at man startet et raid 234789012347894012378 km væk fra basen og skød der fra.

Så jeg må gerne forsætte mit såkaldte "Sniper-Raid" som politi, ved at tage afstand fra basen, hvis jeg føler for at det er den eneste må jeg kan få neutraliseret fjenderne?

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutes ago, illegaleAllan said:

Jimboe.

Jeg har den fortolkning at et Sniper Raid var at man startet et raid 234789012347894012378 km væk fra basen og skød der fra.

Så jeg må gerne forsætte mit såkaldte "Sniper-Raid" som politi, ved at tage afstand fra basen, hvis jeg føler for at det er den eneste må jeg kan få neutraliseret fjenderne?

Det var også den oprindelige mening med reglen. Vi har som undtagelse, fordi vi egentlig godt ved at reglen ikke er optimal, sagt, at politiet godt må "sniper-raide".

Især hvis deres base lægger op til det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DyNATO said:

For opfølgning:

Vi er blevet enige om, hvordan denne regel skal være i fremtiden, og arbejder på en kortfattet formulering heraf som kommer snarest muligt.

 

Må politiet, så godt søge dækning, i fx i et hus med vinduer, som de jo så gør i virkeligheden, eller skal det tolkes, som om at politiet, skal ligesom andre, skal søge dækning bag fx en bil eller mur?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Casper "ålen" Albaek said:

 

Må politiet, så godt søge dækning, i fx i et hus med vinduer, som de jo så gør i virkeligheden, eller skal det tolkes, som om at politiet, skal ligesom andre, skal søge dækning bag fx en bil eller mur?

Hvis situationen udvikler sig, så det er nødvendigt, tænker jeg det er fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.