Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage ohmhub


H2O_Mathias

Recommended Posts

Dit ingame navn: KennyPC
Staff ingame navn: ohmhub 
Dit SteamID:STEAM_0:0:140377307
Staff SteamID:STEAM_0:0:18275106
Forklar situationen: jeg giver en bøde til en person som ikke betaler den så arrester jeg ham, og han kalder på admin så kommer ohmhub og siger hvorfor arrested du ham som jeg arrested [kan jeg ikke huske navnet på ham] og jeg siger "jeg ga ham en bøde og han betalte den ikke, også tager jeg hans bil, og ohmhub siger det er ikke en ulovlig-parkering når den holder med hujne  inde på fortoget 
Bevis: http://i.imgur.com/lVaqfXZ.jpg den som er her er ohmhub lyver med billedet 1, biler blivet taget fat i med de blue ijner 
Link til kommentar
Del på andre sites

De blå linjer markerer bare bilen for os i en 'scene' command, såsom !visram.

Ohmhub har på billedet ikke fat i bilen, og derfor kan jeg ikke forstå, hvorfor du synes det er en staff-klage værd. Så vidt jeg kan læse mig til har Ohmhub forsøgt at forklare dig præcis dét her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg må komme med et input så stod jeg personligt og så det og man kunne tydeligt se at den holdet 100% lovligt da fronten af bilen gerne må være over fortovet men hvis HJULENE der imod er på fortovet er det ulovligt som du også kan se på billedet holder hjulene et godt stykke fra fortovet vil sige at det er en fejl fra din side Kenny ikke Ohmhub's  ( vi var også en 3 stykker der i RP sagde til dig det var en lovlig parkering men du valgte at ignorere os som så føre til at der kommer denne klage)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.