Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på Merlin


Malthe

Recommended Posts

Mit inGame navn: Matty Los Zetas

Staff ingame navn: Merlin <3

Mit Steamid: STEAM_0:0:101889480

Staff's Steamid : STEAM_0:1:59856354

 

Forklar situationen: jeg ville carjacke en bil som er ejet af SHARGA. når jeg så er i gang med at carjacke ca 5 sekunder efter bliver jeg skudt af Lasse9860 derefter Skriver jeg til admins også kommer Merlin <3 han tjekker det lige og TP'er mig hen til et sted sammen med Lasse9860. Merlin <3 spøger så lasse hvorfor han slog mig ihjel han siger ¨jeg boer sammen med SHARGA så derfor må jeg gerne nakke Matty¨ det mener Merlin <3 lasse har ret i Så han tager mig ned igen til spawn og siger der ikke er så meget at gøre. Lasse9860 er ikke i Gang med SHARGA!.

 

Bevis: her er der et screenshot af Reglerne hvor der står det modsatte af hva Merlin siger. man kan se det ved punkt 2 i gang reglerne.    bkXi0YXrVUtePi__XkARwNUDn2eB0GU1_ZATpIvyepfI7qV92QFXeilLGo3Uno8-s2rAW_x3bpMhDiGs87K_KE4W_Z9zEvlpCluAMvX4qKGG0a9Wiu_NNjrXJbWi7E17g5bi_0f5

Link til kommentar
Del på andre sites

Som du skriver er det rigtigt nok, men som sagt de boede sammen og de er ikke i gang sammen. Jeg var lidt i tvivl på om man gerne måtte dette hvis man ikke var i gang, så jeg spurgte og fik et svar som var, man må godt hjælpe sin kammerat i den situration som du var i. Jeg må lige snakke med mads madsen, i eftermiddag og høre om det var ok, også vil jeg skrive tilbage.

 

//Merlin<3

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu kan jeg let svare her uden problemer.

 

Ud fra hvordan det lyder fra begge sider, virker det som en fejl fra staffs side. Merlin har ikke lige været helt opdateret på denne regel, og casen går derfor desvære den forkerte vej.

 

Dog Merlin. Så vil jeg gerne vide hvad for nogen staffs du spurgte, og hvordan du spurgte dem. For det kan jo både være fejl fra din side at fortælle det forkerte, og derfor få et forkert svar, men også en general uvished omkring denne regel hvilket ikke er så godt

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DetBareMads said:

Nu kan jeg let svare her uden problemer.

 

Ud fra hvordan det lyder fra begge sider, virker det som en fejl fra staffs side. Merlin har ikke lige været helt opdateret på denne regel, og casen går derfor desvære den forkerte vej.

 

Dog Merlin. Så vil jeg gerne vide hvad for nogen staffs du spurgte, og hvordan du spurgte dem. For det kan jo både være fejl fra din side at fortælle det forkerte, og derfor få et forkert svar, men også en general uvished omkring denne regel hvilket ikke er så godt

Yes det super kan vi bare tage den på ts senere ? :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.