Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - poul madsen


Spider pig

Recommended Posts

Dit ingame navn: Spider pig 

Staff ingame navn: Poul madsen systema

Dit SteamID: STEAM_0:1:82044587

Staff SteamID: STEAM_0:1:63369769

Forklar situationen: okay jeg kommer gående hen til cirkel k hvor der er en person med en aos warrant jeg kan ikke se nogen staff så tror derfor ikke han er i case og arrester ham selvfølgelig lidt efter bliver han så unarrested og kommer så bagfra og skyder os 3 betjente og miste jo også sin warrant og ville derfor ikke blive arrested pga den AOS warrant forsvandt. Jeg får af vide af poul madsen at han skulle fikse noget men jeg ville mene at poul skulle tp ham op fikse det og returne ham tilbage til jail føler mig derofor uretfærdig behandlet for havde ikke blevet skudt hvis det var og han havde været arrested og vi kunne fortsætte vores politi raid

Bevis: https://youtu.be/sIaJGrJ6ogE

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Spider pig said:

Staff ingame navn: Poul madsen systema

Dit SteamID: STEAM_0:1:82044587

Staff SteamID: STEAM_0:1:63369769

Forklar situationen: okay jeg kommer gående hen til cirkel k hvor der er en person med en aos warrant jeg kan ikke se nogen staff så tror derfor ikke han er i case og arrester ham selvfølgelig lidt efter bliver han så unarrested og kommer så bagfra og skyder os 3 betjente og miste jo også sin warrant og ville derfor ikke blive arrested pga den AOS warrant forsvandt. Jeg får af vide af poul madsen at han skulle fikse noget men jeg ville mene at poul skulle tp ham op fikse det og returne ham tilbage til jail føler mig derofor uretfærdig behandlet for havde ikke blevet skudt hvis det var og han havde været arrested og vi kunne fortsætte vores politi raid

Bevis: https://youtu.be/sIaJGrJ6ogE

 

Jeg kan ikke se nogle grund til at lave en klage over at en person der var i case bliver arrested også får unarrest fordi han var en del af en case. Jeg er godt klar over at du ikke kunne se en admin, men bare fordi adminen ikke er der i de sekunder han fixer sin dør betyder det ikke at han ikke er i case. Det er ikke så meget at sige til det han var i case blev arrested i case og fik unarrest. Det prøvede jeg også at forklar dig men du mente at det er "unfair behandling" du vil også få unarrest hvis du bliver arrested i case. Også hvad mener du med at jeg skulle bring ham også return ham til jail når han ikke sad i jail da han skulle fixe det.

 

//Poul Madsen

Link til kommentar
Del på andre sites

On 2/18/2017 at 19:44, X-ive said:

 

Jeg kan ikke se nogle grund til at lave en klage over at en person der var i case bliver arrested også får unarrest fordi han var en del af en case. Jeg er godt klar over at du ikke kunne se en admin, men bare fordi adminen ikke er der i de sekunder han fixer sin dør betyder det ikke at han ikke er i case. Det er ikke så meget at sige til det han var i case blev arrested i case og fik unarrest. Det prøvede jeg også at forklar dig men du mente at det er "unfair behandling" du vil også få unarrest hvis du bliver arrested i case. Også hvad mener du med at jeg skulle bring ham også return ham til jail når han ikke sad i jail da han skulle fixe det.

 

//Poul Madsen

men pga det der skete slap han for arrest det der irretere mig for han havde en aos warrant som ville have gjordt han havde været arrested

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Spider pig said:

men pga det der skete slap han for arrest det der irretere mig for han havde en aos warrant som ville have gjordt han havde været arrested

Jeg kan godt forstå det er Irretererne, at hans aos bliver fjernet men det er jo ikke min skyld at serveren virker sådan.

Link til kommentar
Del på andre sites

derfor burde han ikke have unarrest jeg syntes ikke det giver mening eftersom han havde været arrested aligevel og du giver mig skylden for at DU ikke er der og derfor kan jeg ikke vide han er i case og arrester ham derfor syntes ikke det er fair eftersom du ikke er der vilket ikke tyder på en case

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutes ago, Spider pig said:

derfor burde han ikke have unarrest jeg syntes ikke det giver mening eftersom han havde været arrested aligevel og du giver mig skylden for at DU ikke er der og derfor kan jeg ikke vide han er i case og arrester ham derfor syntes ikke det er fair eftersom du ikke er der vilket ikke tyder på en case

Jeg giver dig ikke skylden for jeg ikke var der, jeg er godt klar over at jeg nok burde at være der men jeg er kun et menneskene jeg laver også fejl, men det er intet at blive irreteret over. Jeg kan godt følge dig i at du føgler dig unfair behandlet men sket er sket.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 18/2/2017 at 23:31, X-ive said:

Jeg giver dig ikke skylden for jeg ikke var der, jeg er godt klar over at jeg nok burde at være der men jeg er kun et menneskene jeg laver også fejl, men det er intet at blive irreteret over. Jeg kan godt følge dig i at du føgler dig unfair behandlet men sket er sket.

Men du brude bare holde øje med hvad der sker da du stod og gav mig skylden for det som jeg ikke burde have da det jo igen var dig der ikke holdt øje med hvad spilleren lavede

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Spider pig said:

Men du brude bare holde øje med hvad der sker da du stod og gav mig skylden for det som jeg ikke burde have da det jo igen var dig der ikke holdt øje med hvad spilleren lavede

Jeg gav dig ikke skylden jeg sagde bare at han var i en case.

 

Jeg syntes ikke rigtig vi kommer nogle vegne lige nu med det her. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil ikke mene at Poul har gjort noget forkert. Han kunne havde gjort det anderledes, men det er ikke forkert.

 

Poul prøvede jo bare at hjælpe med at fikse døren, og hvis han ikke havde gjort det kunne i slet ikke kunne komme ind, og skulle derfor bruge en admin igen. Det vil altså sige at uanset hvad vil i have brug for en admin i det raid.

 

Jeg syntes det er helt okay at han unarrester ham, du fik jo heller ikke nogle straf for at arreste ham.

Derudover kan jeg godt se det fra dit perspektiv. Og jeg forstår godt hvorfor du bliver vred over det.

Men jeg tager en snak med Poul og fortæller ham hvordan og hvorledes.

 

Hvis du har noget at tilføje eller en sidste kommentar, så skriv endelig til mig i en PM her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.