Hop til indhold
Stavox

[Afvist] UNBAN plz


Recommended Posts

14 hours ago, YungNazu Love SNUS said:

Så jeg har brugt 10-20 euro eller hvad det koster bare for at kunne spille på jeres server også kan jeg ikke alligevel det er da dumt har jo fortrudt det jeg gjorde

 

Nu håber jeg ikke at admins flagger mig for dette her.

YungNazu det lyder til at det er nu Stavox problem at du har spildt 10-20 euro. Det er jo ikke accounten de forhindre i at spille på serveren, det jo DIG som person de vil forhindre. Vil du mene at det er i orden at man køber en account som man MASS RDM'er RDA'er propblockker, ødelægger spillet for resten af de 59 personer som er inden på serveren, for at så at bliver ultra UBER mega diamond perm banned, for at så at du bare køber en ny account og tror alt er ved det gamle?

 

Du har ødelagt spille oplevelsen for de mennesker du har dræbt. Du havde det måske sjovt i de 10 sekunder du nu havde før du blev perm banned, men dem du har dræbt, der har du ødelagt deres spille oplevelse, og de har måske mistet lysten til at spille på stavox pga dig.

Forklar nu igen over for administratorne, hvorfor det er at en som dig har ødelagt spille oplevelsen for andre på serveren som har 300+ timers spille tid i Garrys Mod som umiddelbart bør kende de helt almindelige regler med RDM, RDA, NLR , fortjener at spille på serveren igen, når du tror man kan betale sig ud af problemerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.