Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request


DoktorDim

Recommended Posts

Dit in-game navn: DoktorDim Europa
Vedkommendes in-game navn: Munkie Bandidos & Bob Marley Bandidos
Dit SteamID: STEAM_0:0:127515814
Vedkommendes SteamID: Munkie: STEAM_0:1:89027206 Bob: STEAM_0:1:63169093
Tidspunkt for hændelse: 1 til 2 uger.
Hvad regler er blevet brudt: Sund fornuft regl 1.2
Hvad skete der?:
Jeg er begyndt at blive meget sur over Munkie & Bob altid er efter mig. De gør fx Sætter 24/7 hits på mig mugger mig 24/7 og kidnapper mig 24/7.
De sætter fx også props som i kan se i beviserne ligegyldige steder for at chikanere mig fordi de ved jeg bliver irreteret af det.
Og så ved jeg også at der er MANGE MANGE andre som har problemmer med dem fx, Mic Spammeren, Mange fra mit gang Europa og mange andre.
Beviser:

 

20170216205622_1.jpg

20170216205633_1.jpg

20170216205718_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay! Jeg kan se at 1 af de billeder godt kunne ligne jeg gjorde det for at irretere dig, men jeg havde tænkt mig at bygge en shop der. Jeg valgte dog at lade være fordi jeg havde en base. De 2 andre er ikke beviser for noget ifølge mig, men det kan være du lige kan skrive hvad de viser. :D 

 

Du er dog ikke selv uskyldig i denne sag da du har svinet os til In-Game og sidder og giver os dårlig ratings på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror lidt denne post ikke er så relevant mere, da denne blev lavet fordi Bandidos generelt var lige lidt for onde mod Doktordim og omvendt.

 

Jeg tog både en snak med DoktorDim, Munkie og Bob igår, og er alle enige i at starte på ny. De vil nok stille og roligt stadig have en lille krig in-game, men ikke så markant som her.

 

Ved ikke om vi har løst den i forhold til igår @DoktorDim, og vil høre om du endelig har mere til tilføje til dette

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutes ago, DetBareMads said:

Tror lidt denne post ikke er så relevant mere, da denne blev lavet fordi Bandidos generelt var lige lidt for onde mod Doktordim og omvendt.

 

Jeg tog både en snak med DoktorDim, Munkie og Bob igår, og er alle enige i at starte på ny. De vil nok stille og roligt stadig have en lille krig in-game, men ikke så markant som her.

 

Ved ikke om vi har løst den i forhold til igår @DoktorDim, og vil høre om du endelig har mere til tilføje til dette

Jeg tænker bare vi kan lukke den her ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.