Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban!


Mus<3 (DK)

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:31309517

 

hvor skal du unbannes? fordi jeg synes ikke det er fair at lone banner mig for noget jeg ikke har gjordt! tror han har misforstået mig, fordi i går kom jeg til at metra game. men der står at jeg har låget 2 gange? lone har nok misforstået mig, fordi jeg var i case, hvor jeg sagde at jeg skype med en, det er self metra gaming, men så sagde jeg at vi lige så godt kunne havde snakke over politi radioen, jeg så jeg tror lone har taget det som om jeg har sagt at vi faktisk snakkede med en over politi radioen, men det var ikke det jeg mente! så det ikke helt fair :((

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mus.

 

Jeg tror ikke i den forstand jeg har mis forstået noget. Du siger vi snakkede med ham over politi radio casen. Her i unban req skriver du at vi lige så godt kunne have snakket med ham over pd radio. 

Hvis du er i tvivl hvordan det forgik i går kan du se der her: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu var jeg selv med i casen, samt så jeg og hørte det hele sammen med soulja

 

du indrømmer selv ar du har metagamet, samt prøver du at lyve for admin når han kan se sandheden i logs

 

samt er det mærkeligt din ven står Afk på serveren for at du kam bruge hans bil til at køre rundt i.

 

hilsen: Vanqorr

 

men held og lykke med din unban request

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har været nogle staff's om at høre den igennem og vi er alle enig om at du der bliver sagt "Vi snakkede over politi radio" 
og du begynder og skifte dine meininger midt i casen for at "rede din røv kort sagt".Jeg menner din straf er korekt placeret og vil derfor ikke ændre den

 

Hilsen Lone

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.