Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban - Krilleskovsgaard


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:183455426

Hvorfor skal du unbannes?:

Jeg har en storbror der spiler inde på Stavox. Jeg sidder tit inde hos ham, og ser han spiller inde på Stavox. Jeg har ikke været så koncentreret inde på Stavox,

og jeg tog det ikke særligt seriøst. Jeg vil gerne unbannes fordi: Jeg tror jeg er blivet mere moden siden sidst, og forstået hvad det hele går ud på.

Jeg har os fået mere erfaring inden for computer og jeg ønsker gerne og komme ind og spille inde på jers server da jeg har besluttet mig at det er sidste gang jeg

har fået permban og jeg ved godt (Hvis jeg bliver accepteret) at jeg ALDRIG får unban igen da jeg allerade har fået perm 1 gang før og dette er min anden gang.

 

Gode grunde til unban:

  • Jeg vil gerne ind og spille med min storbror.
  • Jeg er blivet lidt mere moden.
  • Jeg ønsker at deltage til et godt community.
  •  

I alt og et har jeg faktisk bare fortrudt jeg har taget det dumme valg at Troll og ikke tage RP seriøst. Det fortryder jeg virkelig og det må dem jeg ødelaggede det for og

admins undskylde mange gang.  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:183455426 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Troll - Flygter fra admin case 'Yeeeeey' - Lav en unban request når du bliver mere moden

Navn: Krilleskovsgaard

AdminID: STEAM_0:1:54581852 - NoName.exe [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 14-01-17 15:44

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er utrolig nok blevet banned hele 6 gange på 56 timer? Hvordan fanden kan det lade sig gøre?

 

Ikke nok med det, men i din sidste unban request sagde du "Jeg vil aldrig mere lave ged på servern...", hvilket sjovt nok ikke passer.

 

Jeg ser ingen grund til unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Marcuss said:

Du er utrolig nok blevet banned hele 6 gange på 56 timer? Hvordan fanden kan det lade sig gøre?

 

Ikke nok med det, men i din sidste unban request sagde du "Jeg vil aldrig mere lave ged på servern...", hvilket sjovt nok ikke passer.

 

Jeg ser ingen grund til unban.

Jeg ved det godt :( Men nu mener jeg det alvorligt. Jeg vidste ikke konsekvenserne af det og det har jeg tænkt at ændre NU. Jeg vil blive utrolig glad hvis

du gad og lukke mig ind igen og give mig en sidste chance. Og der mener jeg SIDSTE CHANCE... Jeg ved godt jeg har dummet mig og det gør jeg ikke mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, Marcuss said:

8 gode grunde til at unbanne dig.

 

1. Min storbror spiller der inde og jeg vil gerne ind og spille med ham.

2. Jeg vil gerne ind og deltage i et godt community.

3. Jeg vil ALDRIG mere lave lort i det.

4. Jeg snakker pænt til folk jeg møder.

5. Jeg kan godt lide Stavox så jeg synes det er træls at have PermBan.

6. Jeg vil os gerne ind få at få lidt flere venner og hygge mig.

7. Jeg vil tage mit RP seriøst.

8. Jeg vil hjælpe folk hvis jeg har muglihed for det.

 

Jeg håber de var gode nok :)

Tak fordi du gider at bruge tid på jeg lavede lort i den.

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutes ago, Marcuss said:

Jeg er ligeglad med din storebror spiller der inde.

 

Du kan tydeligvis ikke finde ud af opfører dig ordenligt, eftersom du har 6 bans.

 

Hvordan ved jeg du ikke bare laver lort i den igen?

Fordi jeg er blevet ældre og mere moden, Jeg har os lært spillet at kende mere end sidst. Hvis jeg laver lort i den igen ved jeg godt jeg ALDRIG kan komme ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.