Hop til indhold
Stavox

[Afslået] moderater ansøgning Hjalte Europa (NY)


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn: Hjalte Europa
SteamID:  STEAM_0:1:179702822
IRL fornavn: Hjalte slot knudsen er mit fulde navn
Alder: jeg er 15 år gammel 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været admin/mod på 5 server det er staxifiled reallife og TheHighWay superadmin på TheHighWay og mykingdomv2 og RockRP og har også haft min egen server men den er lukket ned men ellers ikke i nogen fælles skabber

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi som sagt har jeg meget afaring med mod/admin og har været mod/admin på mange server og har meget styr på det der med ULX og jeg kender alle reglerne inde på stavox,og har tidligere afaring meget afaring med ULX så derfor er jeg mere kvalificeret

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg jeg har jo været mod på mange server og har derfra megeat af gøre med ULX comandssom fx !goto !bring !ban !xban !kick !freeze/froze !god !hp !armor !cb og alle mulige andre ULX comands.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja det gør jeg jeg har et godt kendskab med mic og kan formulere meget i skriftlig besked eller comands.Jeg har en god mic og er god og hurtig til at skrive og kan skrive og snakke dansk fuld ud som det var min egen buske lomme.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan spille hele dagen efter kl 2 nogle gange kl 3 eller 4 og i weekenden hele dagen og ferier hele dagen og helle dage osv.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg går til fodbold 2 gange om ugen og derefter kan jeg være på igen ps stavox er verdens bedste server kh Hjalte Europa vi ses In-Game

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.