Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - I Eath You <3


I Eath You <3

Recommended Posts

 

Personlig oplysninger

Ingame navn: I Eath You <3
SteamID: STEAM_0:0:12233163
IRL fornavn: Martin
Alder: 22

 

For jobbet

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, har vært en del af teamet fra start til slut på PERP servern Keep Gaming, som jeg var en del af til opstart sammen med Teta. 
Jeg har ikke kun spillet Garrys Mod på denne Steam konto men også en anden, primært brugt til at joine Keep Gaming som "undercover" under skjult navn og hided fra scoreboarded.

 

Men hvis jeg skal forklare mig om Keep Gaming, lavet jeg al det grafiske, og da jeg på daværernde tidspunkt arbejde hjemmefra, havde jeg de tidpunkterne om natten på servern. 
Dog var der ikke spicelt mange på om natten, da vi kun havde de faste spillere, som selvfølgdig ikke var online der. Keep Gamingen gik desværre ned, da nogle hackere ikke mente vi skulle leve vidre i RP verden.. Sikkert misundlige idioter.. ¬¬

 

Da folk dononere til servern fik de ranks tilhørerne deres beløb, da vi ikke på det tidspunkt havde det automatisk blev dette gjort manuelt, så på den måde havde vi selvføldig god kontakt med folk som kunne lide servern at de ville donoere. Med det mener jeg, at vi skulle give dem deres rank og penge beløb som fulgte med til ranken face to face.

 

Vi havde de sidste måneder ikke kun en Garrys mod server, men også en CSS server med bhop, som jeg mere eller mindre sat op selv, lavde da selv et par maps også.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Desværre nej, da vi hos Keep Gaming brugte ASSMOD og godstick. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Det syns jeg selv meget bestemt, bruger mest min mic, men svare tildels også mange spørgsmål i OOC.. (hvor folk typisk metagamer....)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du fx kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg arbejder 37 timer om ugen som lager, logistik og lastbilchauffør, bruger meget af min fritid ved computern, og spiller nogle perioder mere end andre perioder. 
Men da det er et mandag til fredag arbejde, er weekenden altid fri, hvis jeg nu ikke er optaget af andre ting.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg har spillet RP det meste af min tid jeg har spillet Garrys Mod, og får stadig adrenalinboost når der raides, selv efter alle de år der nu efterhånden er gået. 

Startet min første RP tid på Imperial Community, og fik flere bekendte som jeg stadig kender idag i virklighden. 
Jeg har personligt vært vidne til mange spillere som ødelægger spillet, hvor jeg intet kunne gøre da jeg ikke har vært admin, dog har jeg ved alle de muligheder jeg har haft lavet Ban request på dem, hvis der altså ikke har vært mulighed for at reporte dem ved staffs online. Men desværre har der vært flere gange hvor man ikke har haft beviserne, fordi det enten er gået hurtigt eller andre grunde.

 

Følger du for at + eller - rep er du meget velkommen og på forhånd tak. 

 

Mange hilsner og vi ses ingame

Martin - I Eath You <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Enorm anbefaling herfra!

Jeg kan stå inde for ham her, da jeg efterhånden har kendt ham i 16 år.
Rp'er genialt, og har styr på reglerne. En gammel kending i branchen.
En mere kvalificeret som staff findes nok ikke ;)

Held og lykke Eath!

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

- bryder mange regler

- ikke god til rp

- lugter af lort

- klam ansøgning

---------------------------------

self giver jeg dig +rep fordi jeg har spillet med dig

 

+rep

- kender reglerne

- god til rp

- aktiv

- kommer rigtig godt i snak med dig for første gang :D

- mega sød fyr <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.