Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Axel Aaes - Staff Ansøgning


Mamacita

Recommended Posts

Ingame navn:

7th Leder Axel Aaes


SteamID:

STEAM_0:0:160163846

 

IRL fulde navn:

Axel Aaes Christensen

 

Alder:

jeg er 13 år xD 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har tidligere været mod (tror faktisk jeg stadig er det) på en server der hedder plauge, mod var sådan set bare det samme som admin bortset fra at admins kunne løfte biler og så har jeg også været admin på et par minecraft servere men altså det var flere år siden og igen det var minecraft!

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

fordi jeg som sagt kender til ULX kender det faktiskt ret godt syntes jeg selv, jeg er også generalt en meget glad dreng der ELSKER at hjælpe folk og løse problemer! Er også rigtig god til at banne mine venner hvis nødvendigt! det skal være fair for alle spillere! jeg vil sige at jeg har en god humor lidt speciel men god hvis altså folk selvfølgelig forstår det xD personligt vil jeg også sige at jeg er god til at give fair bans eller jail osv.  men af hvad jeg lige har haft læst mig til har i vist et system og det er jeg selvfølgelig ALTID klr på at lære! alt i alt vil JEG sige at jeg vil være en  god mod. Lige meget om det er en person jeg ikke kan lide eller rigtig godt kan lide vil jeg helt klart altid prøve (ikke bare prøve men gøre det!) at beholde en god attitude!..

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

jeg burde da meget meget gerne kunne det meste der inde. Jeg syntes i vært fald at jeg kender de fleste commands!!

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Skriftligt vil jeg sige jeg er meget god! altså jeg vil sige jeg ligger over middel xD det siger min klasse lærer i vært fald! og jo jeg er god til at formulere mit/andres skrift/besked til ord og mic'en den bruger jeg konstant!! Det kan selvfølgelig også være at jeg har nogle på besøg osv. men normalt bruer jeg kun min mic medmindre det er adverts/ooc som jeg skal skrive

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Man. 15:30 - 21:00

Tir. 15:30 - 21:00

Ons. 15:30 - 21:00

Tor. 15:30 - 21:00

Fre. 15:30 - 22:00 (nogle gange til 23:00)

Lør. 10:00 - 22:00 (nogle gange til 23:00)

Søn. 10:00 - 22:00 (nogle gange til 23:00)

 

Så har jeg selvfølgelig også nogle on and off dage altså hvor jeg ikke helt er i humør til at spille gmod og de vare normalt en dag eller to måske tre. (tiderne er hvornår jeg KAN være på men det er selvfølgelig ikke ens betydene med at jeg er det!)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har teamspeak (skype og discord men dem tror jeg ikke i bruger dog kan jeg bedst lide discord) hvis der er brug for det hvilket jeg regner med jeg gør!! hvis jeg bliver i tvivl om noget skal jeg nok/helt klart spørge en anden højere rang admin. 

 

 

det vil gøre mig rigtig lykkelig og glad for at være mod inde på denne her fantastiske server med alle de fantastiske mennesker! og jeg vil helt klart gøre mit bedste på at sikkert gøre den bedre ved at hjælpe!! jeg elsker at hjælpe folk!! derfor!!

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

 

-umoden

 

-Virkelig flabet hvis du ikke får din vilje fx Da jeg ikke vurdere at der er CDM, så bliver du tøsesur og vælger at cdmme 2-3 personer, fordi du synes dig uretfærdig behandlet 

 

-Du vælger i en staff ansøgning, at indsætte et link til en unban request, som måske ikke indeholder det pæneste sprogbrug 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.