Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Gert's unbanrequest


Gert Ba

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:89182643

Hvorfor skal du unbannes: Fordi ejg har været banned i 3 måneder og jeg er blevet mere moden og mere opmærksom vedr ban og sådan dog også fordi jeg har en ven som spiller derinde og ham ville jeg gerne spille med

 

mvh gert

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:89182643 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Jeg vil gerne bannes - Sviner staff til på ts - Bryder generalt bare reglerne

Navn: GERT AK81

AdminID: STEAM_0:0:57216455 - Greenberg [headadmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 05-12-16 17:00

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Jeg ville gerne ind og game gmod igen!, på jeres server

2. Jeg har venner der stadig spiller derinde, som jeg gerne ville ind til igen

3. Jeg har prøvet servere som darkrp eller hvad den hedder og jeg syntyes ikke det er det samme,

4. Har hørt i har fået nogle forskellige nye ting til serveren så den skulle være blevet meget bedre.

 

 

:D<3

Okay akavede jeg skriver "darkrp" kan ikke huske hvad den der server hed jeg spillede på..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan du tro!

Undskyld men jeg syntes altså dine grunde er lidt platte og virker som noget alle og en hver bare kan sige. Jeg forventer nogle grunde til, hvordan vi kan forhindre det i at ske igen og hvordan vi kan være sikre på at du ikke bliver bannet en time efter du er blevet unbannet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.