Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Chuck Norris.


Chuck Norris

Recommended Posts

Ingame navn:  Chuck Norris.
SteamID: STEAM_0:0:39323916
IRL fornavn: Mathias
Alder: 22

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Nej, jeg har desværre ingen erfaring inden for mod/staff. Men jeg håber på at kunne få den her hos jer.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syns jeg skal være en del af staff teamet, da jeg er meget positiv og  jeg altid er frisk på en udfordring.

Og så har jeg det godt med andre spillere på serverne, og jeg håber selvfølgelig også at de andre spillere på serverne har det på samme måde.

Jeg går meget op i regler og at man bliver behandlet fair og lige med andre, så alle kan få en god oplevelse på serverne.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Der må jeg desværre igen sige nej. Men jeg er meget lærenem og ikke bange for at lære noget nyt! :)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes selv at jeg er god til at formulere mig mundtligt og skriftligt, men jeg formulere mig bedst mundtligt.

Jeg taler godt engelsk og mit skriftlige engelsk er også godt.

Jeg bruger min mic så ofte jeg kan komme til det, hvilket er hele tiden.

men er der en anden spiller der ikke kan høre mig, så skriver jeg selvfølgelig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg arbejder Mandag - Fredag 8-16 og hver fjerde lørdag 9-12.

 

Så i hverdagene kan jeg være på fra 16:30 til midnat.

og i weekenden fra 9 - midnats tid. Med mindre der selvfølgelig kommer en aftale i vejen.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

I skal vide at jeg er en stille og rolig person der kan håndtere lidt af hvert og at jeg kan holde hovedet koldt under pressede situationer.

Ellers alt i alt en glad person der håber alle har det godt omkring og med mig :) 

 

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mvh. Chuck Norris.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.