Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - hejmeddig


hejmeddig

Recommended Posts

Ingame navn:

hejmeddig

 

SteamID: 

STEAM_0:0:64109941

 

IRL fornavn:

Magnus

 

Alder:

Jeg er 14 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:

Ja, men det er ikke i gmod. Jeg har været admin på en minecraft server i 2 år, Men det er jeg ikke længere, siden jeg spiller gmod. Jeg har også været admin i en kort stund i csgo, Men jeg fandt hurtigt ud af at det ikke var det jeg vilde. Der var ikke mange spiller på servern, og når der var folk der kom på, trollede de bare. Men på de to andre servere, har jeg ikke spillet lige så lang tid som jeg har gjort på den her server. Jeg har spillet i lang tid nok, til at se, at det kunne være sjovt og spændende at være admin, på den her sersver.

  

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg tror jeg skal være en del af staff-teamet p.g.a, jeg har spillet gmod i mange timer (ca 1270 timer) Det meste af den tid har jeg brugt på dark rp servers. Jeg startede med at spille på den her server i år 2014 / 15 ca. Så holdte jeg en kæmpe pause. Her for nyligt er jeg kommet tilbage, og jeg har fået lavet mig en masse gode venner. Jeg har et godt kendskab til servern,

Og jeg har det sjovt når jeg spiller på servern.

Jeg tror jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, p.g.a, jeg har en masse timer i dark rp. Og jeg har et godt kendskab til servern. 

Jeg har lyst til at bruge min tid på at hjælpe andre som har brug for min hjælp, og jeg vil godt kunne ligge min rp til sidde, og tage en case. 

Jeg vil ikke have min egen mening i en case, og vil ikke give en uretfærdig straf

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej, jeg har aldrig brugt det før, jeg har dog kigget på nogen youtube videoer om hvordan man bruger det.

Men det har ikke hjulpet så meget siden, jeg ikke har fået prøvet det på en rigtig server.

Men jeg lærer hurtigt, så jeg tror ikke det kommer til at blive et problem, vis jeg bliver accepteret.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt, men det kan i nok selv se, når i læser den her ansøgning.

Jeg synes også jeg er god til at formulere mig mundtligt, på grund af at jeg taler meget i min hverdag. Jeg elsker at tale med andre mennesker, og det er bare noget jeg synes jeg er god til.

Og ja jeg bruger min mic hele tiden, når jeg spiller på servern.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Som en masse andre så går jeg stadig i folkeskole, det betyder at i hverdagene, kan jeg først komme på ved 3 tiden. I weekenderne, kan jeg være på hele dage.

Om onsdagen og torsdagen, kan jeg være på kl 2. 

I ferierne, kan jeg for det meste være på, vedmindre jeg skal på ferie.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg elsker at spille gmod (dark rp) og nyder når andre spillere også spiller rp. Jeg har ingen respekt, over for folk, som bare joiner en server og begynder at mass rdm.

Det ødelægger andres spillere fornøjelse. 

 

Når i har læst den her ansøgning, så lig en kommentar eller + - rep. 

Tak, på forhånd

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Anbefaling! 
 

Hejmeddig, kan huske første gang jeg fik af vide du var 14, da fik jeg et chok, det er stjælent man møder

en så moden 14 årig som dig. Du har igennem lang tid nu vist mig at du både er robust stærk, kan klare

at håndtere vanskelige siturationer, og være god til at kommunikere til den person du har med at gøre. 

 

Jeg er sikker på du kan bære det ansvar at være en del af staff holdet, derfor får du min største anbefaling ;)

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Kaninoz said:

+REP

  • Super flink.
  • Hjælpsom.
  • Fin ansøgning.
  • Moden til staff arbejdet.

Held og lykke!

 

3 hours ago, I Eath You <3 said:

+REP

 

10 hours ago, Schmidt O_o said:

+Rep

 

- aktiv, Mest bag en gunshop :P

- kender reglerne

- Skide flink gut 

 

 

 

20 hours ago, Dillerbob said:

+Rep

 

-Flink.

-Aktiv spiller.

-Kender reglerne.

<3<3

 

 

On 11/2/2017 at 13:31, Teta said:

+ Anbefaling! 
 

Hejmeddig, kan huske første gang jeg fik af vide du var 14, da fik jeg et chok, det er stjælent man møder

en så moden 14 årig som dig. Du har igennem lang tid nu vist mig at du både er robust stærk, kan klare

at håndtere vanskelige siturationer, og være god til at kommunikere til den person du har med at gøre. 

 

Jeg er sikker på du kan bære det ansvar at være en del af staff holdet, derfor får du min største anbefaling ;)

 

-Teta

Tusind tak alle sammen for de rare ord. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.