Hop til indhold
Stavox

[Afslået] --- Fiskens admin ansøgning ---


fisken

Recommended Posts

FISKEN

----------------------------

Ingame navn: Fisken


SteamID:  STEAM_0:1:72945230


IRL fornavn: Mathias


Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været staff på en anden gmod server og syntes det var dejligt at hjælpe andre folk med deres problemer.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er god til at holde hovedet koldt. Jeg har en god personlighed, er meget hjælpsom og elsker rp. Jeg er mere kvalificeret end andre, fordi som sagt jeg har været moderator på en anden Gmod server og der var der mange der var glade for mig. :)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har jo været moderator på en anden gmod server og der brugte vi ULX. så har meget erfaring med det men kunne måske godt bruge en lille smule opfriskning.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt, kan fuldt dansk og næsten fuldt engelsk. jeg bruger min mic hver gang jeg spiller gmod fordi så syntes jeg det er sjovere når man kan tale sammen i stedet for at skrive.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg kan være på alle dage fra jeg har fri fra skole til jeg skal i seng. undtagen når jeg skal til Fodbold men så når jeg kommer hjem igen kan jeg spille igen.

 

Mandag: 15:30 - 17:15 og så til 21:30 ca.

Tirsdag: 15:30 - 21:30 ca.

Onsdag: 15:30 - 21:30 ca. 

Torsdag: 15:30 - 17:15 og så til 21:30 ca. 

Fredag: 14:25 - når jeg bliver træt

Lørdag: 07:10 - når jeg bliver træt

Søndag: 07:10 - 21:30 ca.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg elsker at spille på serveren der er også derfor jeg ansøger igen og jeg vil gerne gøre så alle har det godt. :)

 

Tak fordi du gad at læse min ansøgning. Håber du kan lide den.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.