Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning MrFun


MrFunBS

Recommended Posts

Ingame navn:

MrFun AK81 MedEjer

 

SteamID:

STEAM_0:0:88170169

 

IRL Fornavn:

Nicolai

 

Alder:

12

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg var admin på en garry's mod server for lang tid siden, det var en server der hed PixelRP. Der har jeg fået lidt erfaring, som admin i garry's mod. Serveren lukkede efter 3-4 måneder. Jeg vil selv sige at jeg har lidt erfaring i at være admin i garry's mod.


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre

ansøgere?:

Fordi jeg er meget aktiv inde på stavox, så jeg vil kunne hjælpe folk alle dage i ugen. Jeg vil godt kunne klarer en admins press, efter som jeg har været admin før og ved hvordan det er. Jeg kan godt håndtere hvis der er nogen der begynder at hæve tonen i en case, for det har jeg prøvet før. Jeg har læst reglerne flere gange før, så jeg ved godt hvad folk må. Jeg kan rigtigt meget af ULX inde  på stavox, fordi noegn ad dem var det sammen på PixelRP.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kan rigtigt meget af ULX'en inden fra stavox, efter noget af det er det sammen som en anden server jeg var admin på.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger altid min mic, for jeg har en helt fin mic. Plus jeg taler helt fint dansk, men er kun 12 så skriver måske ikke helt så godt som andre.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: Jeg møder klokken 08:00, og får fri klokken 14:30.

Tirsdag: Jeg møder klokken 08:00, og får fri klokken 13:40.

Onsdag: Jeg møder klokken 08:25, og får fri klokken 15:20.

Torsdag: Jeg møder klokken 08:00, og får fri klokken 14:30.

Fredag: Jeg møder klokken 08:00, og får fri klokken 14:30.

Lørdag: Jeg vil have mulighed for at spille hele dagen.(Jo mindre jeg skal noget)

Søndag: Jeg vil have mulighed for at spille hele dagen.(Jo mindre jeg skal noget)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

-Det er ikke så tit at jeg kan spille inden jeg tager i skole, det vil nok kun kunne blive onsdag.

-I hverdagene går jeg ca. i seng 22:15 til 22:30.

-I weekenden går jeg i seng når jeg vil.(Der kan godt være grunde, til at jeg ikke altid kan være lige så længe oppe som jeg vil)   

-Jeg tager på skiferie imorgen, så er hjemme igen på torsdag.                  

 

                                                                         //Tak fordi du læste min ansøgning//

                                                           //MrFun//

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.