Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin-Ansøgning af Køter


RealKoeter

Recommended Posts

In-Game navn: Køter AK81

SteamID: STEAM_0:1:93834227

IRL navn: Lucas

Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil-community:

Jeg har været admin og højere rank på forskellige Community før både lidt store og små men det fleste er lukket ned 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? hvorfor er du mere kvalificeret en andre ansøgere:

Jeg er mere Kvalificeret da jeg er en meget positiv person og kan se forskel på godt og ondt da jeg prøver det til hverdage, jeg kan bevare roen gennem en case.

Og alt det shit talk jeg ved admins kan få de rygger ind i det ene øre og ud af det andet og det kommer der en forklaring på længere nede hvorfor.

jeg lytter også ALTID på begges sider da jeg selv syntes det ikke er rimeligt at ikke kunne få lov til at sige sin mening 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX :

jeg har kendskab og erfaring med ULX commands da jeg har været Admin på mange servere har jeg lært meget om ULX, men hvis der kommer nogle nye commands så sker der heller ikke noget dem lære man jo hurtigt.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg kan godt snakke og skrive dansk flyderne og jeg bruger altid min mic hvis ikke jeg har mistet min stemme 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på:

jeg kan være på alle dage undtaget Hver-anden weekend da jeg er hos min far, men jeg har et special skema i skolen så er i skole 10 timer om ugen, jeg kan ikke være på fra kl 7:00-16:00 om tirsdagen da jeg er i praktik som tømre (Fra uge 8 af til sommerferien).

 

Enden relevant infomation omkring dig du synes vi skal vide:

Jeg er en person som kan skille Aggressiviteten fra og lave det om til Positivitet  

Jeg har lært det af at være ude ved min far da han drikker og har meget ondt og når de to høre sammen så kan man blive mere sur også har jeg lært at alt ondt ryger ind og ud igen

Jeg har 1 Storesøster og 2 Storebrødre

Jeg går i 8.Klasse da jeg gik 1 år om i børnehave

jeg bruger RIGTIGT MEGET tid ved computeren 

Jeg bor fast ved min mor.

Inden folk Skriver -rep køter han snakker grimt og er meget sur

Ja jeg kan snak grimt NOGLE GANGE men det er ALTID i RP, Men en ting i skal vide det er at jeg ikke gør det for at være ond.

Fx her den anden dag var det en der snakkede VIRKELIG GRIMT i case også sagde jeg noget i stilet "HOLD KÆFT" (kan ikke helt huske det) dereftre fik vi begge jail af det og det var fair da vi snakkede grimt, pointen er at jeg ikke gør det hvis folk snakker pænt til mig (I RP).

Jeg kan aldrig finde på at snakke grimt i case eller andre situationer (det er ude fra RP)

JEG ELSKER RP!!!

 

 

 

TAK fordi du tog tid at læse min ansøgning håber at i synes om det og hvis der er nogle spørgsmål så bare skriv, og så må du have en god dag og få noget FEEED RP! . MVH- KØTER

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.