Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator Ansøgning | Morten Pedersen AK81


Morten Pedersen

Recommended Posts

 

Ingame navn:
Morten Pedersen

SteamID:
STEAM_0:0:124378836

IRL fornavn:
Malthe

Alder:

11 år. Ved godt at jeg er meget ung.

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, har  været Admin på en anden dansk rp server, ved navn MentalicRP, som var en meget lille server, hvor det næsten kun var staff der var online hele tiden. Dog valgte jeg at sige op, begrundet dårlige ejere, kunne ikke følge egne regler osv.

Men jeg kunne godt tænke mig at være admin her, da jeg har spillet på denne server i længere tid. Har været superadmin inde på RockRP, sagde op igår fordi jeg ville lave denne staff ansøgning.
 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er aldrig bange for at hjælpe folk, jeg holder altid hovedet koldt i pressede situationer, og smiler altid når jeg er på serveren. Jeg snakker også med nogle forskellige personer på serveren. Jeg kender blandt andet Simon Knudsen/Kaninoz og er meget gode venner med ham. Jeg kender også BoostedAnimal, og er også gode venner med ham. Jeg spiller meget tit, og kan let nå op på 6-8 timers spilletid om weekenderne. Jeg vil aldrig tage mine venner frem for andre spillere, og har slet ingen fordomme. Jeg er meget ung, men meget intelligent for min alder. Jeg holder altid en pæn tone når jeg snakker med andre, og optager næsten altid, så jeg har beviser til f.eks. Admin Sager. Jeg hører altid begge sider af en sag, og løser nogle gange også konflikter mellem 0., 1., og 2. i skolen. 

 

Per begynder at snakke meget grimt til en anden person, fordi han er sur over, at personen stjal hans våben. Hvad gør du?:

Advarer Per, og hvis han ikke stopper, så giv ham den rådgivne jailtid. Hvis han begynder at disrespecte mig, så giver jeg ham ban/jail.

 

Per begynder at mic spamme. Hvad gør du med ham?:

Siger til ham, at han skal stoppe, hvis han ikke stopper, giv ham 300 sekunders jail.

 

Per MassRDM'er. Hvor lang tid banner du ham?:

Permanent.

 

Per laver et CDM, som politibetjent. Han kører i en konfiskeret bil. Hvor lang tid jailer du ham, og hvor lang tid får han job-ban?:

Han får 300 sekunders jail, og 300 minutters job-ban.

 

Per kører folk ned i sin ny-købte Volkswagen Golf med vilje. (Kan ses ved at du spectater ham.) Han har indtil videre kørt 2 personer ned. Hvor lang tid giver du ham carban?:

45 minutter.

 

En person på forum der har lavet MassRDM spørger om unban. Hvad gør du?:

På grund af min alder, bliver jeg nok nød til at lade det være. Så jeg vil vente til et højere rangeret staff-medlem tager sig af det.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg kender alle de basale commands i ULX, fra mine cases på MentalicRP og de cases jeg har været i, som spiller på denne server. Udover det, er jeg meget lærenem og kan sagtens lære de commands jeg ikke kender.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Det eneste tidspunkt jeg bruger chat, er når at jeg skal snakke med folk over lange distancer, og kan sagtens skrive meget hurtigt på mit tastatur. Jeg er født og opvokset i Danmark, dog er jeg tysk statsborger, ved ikke helt hvorfor endnu. Jeg kan snakke både flydende dansk og engelsk, så både mundtligt og skriftligt er der intet galt. Kan dog godt en gang imellem taste forkert. Laver NÆSTEN aldrig mundtlige fejl. :) 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag: 16:00-20:15

Tirsdag: 15:00-20:15

Onsdag: 16:00-20:15

Torsdag:15:00-20:15

Fredag:15:00-22:00 eller senere.

Lørdag:10:00-22:00 eller senere.

Søndag:10:00-20:00 eller 20:30
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har dårligt syn på mit højre øje, så jeg kan kun tage jokes om blinde hvis det er fra bestemte personer, eller de gør det tydeligt at det er for sjov. :) 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Denne staff ansøgning er baseret på Glen Andersen's, har fået layoutet fra hans, da det så flot ud. :) 

Jeg gjorde ikke dette tydeligt i sidste ansøgning, så det undskylder jeg for. :/ 


Held og lykke til alle dem som ansøgte Staff-medlemskab! Håber det bedste for jer! :D 

   0
  •  
  •  
Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, BoiTheBuilder - Stavox.com said:

Mange tak Jakob. Bland andet, er du et eksempel på, at en ung dreng stadig kan blive Staff. Du er en af mine motivationer til at ansøge, nu hvor jeg er så ung. Held og lykke! :)

Takker for dine meget modne ord. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.