Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - Jake Trippel K


Jakob Johnson

Recommended Posts

In Game Navn - Jake Trippel K.

Steam Id - STEAM_0:1:196688367

IRL Navn - Jakob.

Alder - 12År.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? - Ja lidt mig og nogle andre havde engang en server.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? - Jeg kan arbejde under præs og er altid klar til at hjælpe plus jeg er god til at forstå andres problemer.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX? - Nej det har jeg ikke så meget men jeg lære rimligt hurtigt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden - Jeg kan være på i hverdagene efter jeg har været i skole Ca. 15:00 Og 16:00 i weekenderne når jeg er stået op Ca. 9:00 eller 11:00.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide? - Nej der er der ikke særligt meget udover jeg føler mig aldrig rigtig i præs hvis der er noget jeg vil altid gøre alt hvad jeg kan for at gøre det bedre.

Hvorfor vi skal vælge dig som mod" kan f.eks. indeholde: Din holdninger til spillerne, og hvordan du håndterer forskellige sager. At du f.eks. er god til at håndtere pressede situationer o. lign - Jeg vil ikke gøre for forskel på andre spillere jeg er god til at håndtere forskellige sager og jeg kan håndtere det præs der vel følger med.

"Info omkring dig selv" kan f.eks. indeholde: Din erfaring som staff på andre servere. Har du en lang historie om en server du har kørt, og har dannet erfaringer derfra. I bund og grund alt der kan forbedre vores syn på dig som spiller. - Jeg var jo med på en lille en men den kørte jo ikke særlig længe men nej jeg har ikke en særlig lang historie på andre servere. Men jeg har spillet en hel del på stavox server 1.

Forventninger til dig som staff - Det er jeg helt indforstået med at Jobbet kommer før RP og jeg vil self høre begge sider af historien i cases og skal nok være klar til at straffe og jeg kan godt modtage de alder grimmeste ord og jeg skal self nok svare tilbage med en ordentlig stemme og ikke svine dem tilbage:D og jeg vil rigtig gerne være staff og have et job på stavox server.

 

 

.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.