Hop til indhold
Stavox

[Afslået] moderater ansøgning af Hjalte europa


Beetle

Recommended Posts

hej jeg hedder hjalte slot knudsen jeg er 14 år gammel og går i 8 klasse.i min fritid spiller jeg mest Gmod men også fodbold nogle gange men for det meste Gmod jeg spiller meget inde på stavox fordi at jeg synes det er verdens bedste server jeg kender til mange ULX comands som fx. !goto !kick !ban !xban !menu !freeze/!froze !jailtp !jail !warn !cb !gag !hp !armor osv. alle ULX comands.jeg har cirka spillet på stavox i 50-100 timer eller mere jeg har været admin inde på Mykingdomv2 Reallife staxifiled cosmos og RockRP. og jeg har også haft min egen server og været superadmin på RockRP og Med-Ejer på silvergames jeg vil gerne være moderater fordi at jeg vil hjælpe med at holde en god DarkRP server og hjælpe med at fjerne alt RDM CDM NLR RDA FAILRP og alle dem der bryder reglerne.Jeg vil også gerne være moderater fordi at jeg har meget afaring med ULX og har været admin på mange server og derfra meget afaring men ULX.Jeg kan tale fuld dansk og skrive fuld dansk gramatisk.jeg kender også mange admins/mods inde på stavox.Jeg er god til at høre forklaringer for hvert parter når man er i case og bliver ikke ret nemt sur.     STAVOX er VERDENS BEDSTE DARKRP SERVER!!

 

 

det var min ansøgning håber i gider at læse den kh Hjalte Europa vi ses In-Game

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.