Hop til indhold
Stavox

[Solved] EDDY


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

Dit ingame navn: The Hunt

Staff ingame navn: EDDY

Dit SteamID: STEAM_0:0:70543977

Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706

Forklar situationen: Jeg kommer til at køre en mugger ned som løb ind foran mig og han kalder så admin og EDDY kommer så. Han siger at jeg brugte min bil som våben mod ham, men det gjorde jeg på ingen måde. Det skal lige siges at det var ikke mig som der blev mugget det var min ven The Dalle, men vi ville flygte væk fra ham så da jeg svinger rundt løber han ind foran mig og dør (dette var på ingen måde tænkt som om jeg skulle bruge min bil som våben) Efter det får jeg EN dags cban og hvor jeg plejer at få 15-30 min for at cdme En!!!!! 

Bevis: Har min ven The Dalle som bevis. -_->:(

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sunrise, jeg skal lige være helt med her, klager du over at du fik en dags ban? Eller hvad er det helt præcist du klager over? Når du siger du plejer at få 10-15 minutter, er det så noget der sker ofte eller hvordan? For hvis det er tilfældet er det da meget fair du får lidt ekstra tid at tænke over det i?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.