Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning - Nemoen Nicolai


Nemo'en Nicolai

Recommended Posts

Ingame navn

Nemoen Nicolai

 

SteamID

STEAM_0:1:95311847

 

IRL fornavn:

Nicolai

 

Alder

14 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

 

 

Nej ikke så meget jeg har vært staff på nogen minecraft servers hvis det tæller med

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

 

I skal vælge mig fordi jeg har meget energi og det har altid vært min drøm at være staff  Jeg stræber efter at være perfekt, og derfor har jeg også stor respekt for spillerne, og jeg vil uden tvivl være neutral, og ikke forhastet, samt tage begge sider af samme sag i min overvejelse i en sag der berører flere spillere.

Har altid haft en kærlighed til moderator jobs, og har også derfor altid ønsket at være en del af dem, gøre en forskel og hjælpe andre.


 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Nej men jeg vil meget gerne lærer det og er meget lærer nem hvis man forklar det ordenligt

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Nej ikke så meget fordi jeg er ordblind

 

Bruger du ofte din mic?:

 

Ja bruger den når den skal bruges

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Mandag 15-22 kl

Tirsdag 19-22 kl

onsdag 15-22 kl

Torsdags 17-22 kl

Fredag 17-01 kl

Lørdag 9-01 kl

Søndag 9-22

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er en åben, udadvendt og venlig person. Jeg lytter gerne, før jeg selv åbner munden og jeg går meget op i at udføre alting til perfektion.

Jeg har ingen problemer med at arbejde sammen med andre.  Jeg går i Skole, og træner også nogen gange styrketræne.

Jeg indrømmer at jeg har trollede meget før hen men jeg har valgt at jeg vil tage det seriøst fra nu af og jeg syntes at i skal give mig en chance. Jeg er også lidt ordblind.

:) (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Jakob Bruun! said:

Det da åndssvagt at du og din ven, bliver tilfredsstillet af at smadre min + streak.. -_-

Altså fordi jeg ikke syntes tingene du har skrevet er rigtigt og har rated dig dårligt betyder det ikke du skal dis rate alle mine post @Jakob Bruun! du er mega umoden 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 hours ago, Har said:

Altså fordi jeg ikke syntes tingene du har skrevet er rigtigt og har rated dig dårligt betyder det ikke du skal dis rate alle mine post @Jakob Bruun! du er mega umoden 

 

59 minutes ago, Jakob Bruun! said:

Har ikke rørt dine posts mester? O.o 

 

Stop her

 

Jeg ved godt jeg selv gør det og det er derfor jeg lige træder ind som mægler.

 

Men jeg har skrevet længere oppe, at jeg altså har valgt side i denne diskussion, så hellere tage den i pm, da dette er en staff ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Casper "ålen" Albaek said:

 

 

Stop her

 

Jeg ved godt jeg selv gør det og det er derfor jeg lige træder ind som mægler.

 

Men jeg har skrevet længere oppe, at jeg altså har valgt side i denne diskussion, så hellere tage den i pm, da dette er en staff ansøgning.

You're right. Jeg skulle stoppe. Det er min fejl, at jeg kører den videre men i det øjeblik, jeg så det, koblede min hjerne fra og mit temperament til...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.