Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning -Lone


Lone

Recommended Posts

                                    Staff Ansøgning -Lone

 

Ingame navn:

Lone

 

SteamID:

STEAM_0:0:65610585  

 

IRL Fornavn:

Tobias

 

Alder:

15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja Jeg har været Admin på et par forskellige servere igennem tiden. Den mest seriøse var nok ved Hot Shot Gaming Der var jeg Admin i 3-4 måneder før den lukkede. Derudover Har jeg også ejet nogle forskellige servere Fx i Rust,Gmod,CSGO Det blev dog aldrig til noget. Så ja jeg ville mene at jeg har okay med erfaring inden for administrativt arbejde.

 

Hvorfor skal du være en del af staff teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøger?

Fordi jeg har prøvet og at være Admin før og har prøvet det press der kan være på en som Staff.

Derudover Har jeg været med til at angerer et Lan party hvor der kom 60 mennesker så jeg har erfaringhed med at håndtere mange mennesker på en gang. Jeg arbejder også i Pet-World hvorfra jeg har et høfligt og venligt sprog når det gælder.

Jeg er også meget aktiv på serveren så jeg vil have mulighed for at hjælpe folk ofte.

 

 Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har kendskab til ULX fra de servers jeg har været admin på og den CSGO server jeg ejet.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg skriver,Snakker flyene Dansk så ingen problemer der. Jeg vil næsten altid bruge min mic hvis situationen er til det.

 

 På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks kun mulighed for at være på i weekenden:

Mandag Kan være på fra 15:30 hvis jeg ikke skal arbejde

Tirsdag Kan være på fra 15:30 hvis jeg ikke skal arbejde

Onsdag Kan være på fra 15:30 hvis jeg ikke skal arbejde

Torsdag Kan være på fra 15:30 hvis jeg ikke skal arbejde

Fredag Kan være på fra 15:30 hvis jeg ikke skal arbejde

Lørdag Kan være på hele dagen (dog ikke hver anden da jeg skal hjem til min far og der har vi ikke internet)

Søndag Kan være på hele dagen (dog ikke hver anden da jeg skal hjem til min far og der har vi ikke internet)

 

Anden relevant infomation omkring dig du syntes vi skal vide?

Nej det tror jeg ikke. Hvis i undre jer om noget så skriv endelig nedeunder så svare jeg gerne. 

 

Hilsen -Lone

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Positiv anbefaling!

Lone, hvis jeg skal anbefale dig som staff er jeg nødt til lige at slå fast, er du trans? Hvis ja, så er det helt fint med mig! Lidt mærkeligt, men fint!

Du rp'er super godt, og har styr på reglerne. Du vil kunne håndtere at have en masse opgaver rundt om dig, og samtidig fokusere på målet.
Du snakker godt med staff teamet i forvejen, især Paki og Danse har jeg observeret, og det er kun et plus herfra. 
Jeg er sikker på du kunne passe godt ind på staff teamet.

Held og lykke!
-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Teta said:

Positiv anbefaling!

Lone, hvis jeg skal anbefale dig som staff er jeg nødt til lige at slå fast, er du trans? Hvis ja, så er det helt fint med mig! Lidt mærkeligt, men fint!

Du rp'er super godt, og har styr på reglerne. Du vil kunne håndtere at have en masse opgaver rundt om dig, og samtidig fokusere på målet.
Du snakker godt med staff teamet i forvejen, især Paki og Danse har jeg observeret, og det er kun et plus herfra. 
Jeg er sikker på du kunne passe godt ind på staff teamet.

Held og lykke!
-Teta

Haha nej jeg er dog ikke trans da jeg var mindre hed jeg lone fordi jeg syntes det var sjovt men vil ikke skifte navn nu da folk kender mig for lone :D

Men ellers mange tak Teta :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Jakob Bruun! said:

NEUTRALT REP!

  • Jeg tør påstå jeg aldrig har set dig.
  • Fin ansøgning, du kunne godt have brugt noget mere tid på den.
  • Erfaren.
  • Virker moden.

HELD OG LYKKE! //Jakob//

Mange tak.. Har heller ikke set dig... Tror vi spiller på forskellige servere personligt spiller jeg næsten kun på rockford :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 hours ago, Jack Mount said:

ser dig ikke inde på evo du er sikker en rockford type 

 

Held og lykke

 

Mange tak Og ja jeg spiler på Rockford

18 hours ago, TheRandomGamePlay said:

-rep

- failrp

- bryder mange regler

- nos abuse

 

KappaHD

 

self giver jeg dig +rep

- kender reglerne

- god til rp

- min luder

. aktiv

Takk Danse♥ Du skylder stadig fra sidste gang!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Phillip! :) said:

+REP

  • Kan reglerne.
  • Flink.
  • Aktiv.
  • Imødekommende.

 

Held og lykke :)

Mange tak Phillip :D

2 hours ago, MagnusDK said:

+REP

FLINK!

KAN VÆRE FLABET!

AKTIV ;)
KAN REGLERNE

Tak ♥

45 minutes ago, Mr.Fun =D said:

+Rep

Flink

Aktiv

Kan reglerne

Sjov at rp'e med

Mange tak Mr.Fun ♥♥

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.