Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - TheDalle


TheDalle

Recommended Posts

In-Game Navn: TheDalle

SteamID: STEAM_0:0:151918921
IRL Fornavn: Daniel
Alder: 12

--------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 Det syntes jeg selv da jeg har været admin på mange server men som er lukket ned, Kan også Godt ulx commands men ikke lige de addons i har på serveren Fx at man gir våben tilbage, Car ban, Fjerne en bil osv :-)

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har været admin meget og folk syntes jeg var en god og flink admin :)  og tror også folk vil have respekt for mig her

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har meget erfaring med ULX. Kan alle de basale commands i hovedet.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg har ikke nogen Problemer med Sprig og mundligt Og jeg bruger gerne min mic :)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på hver dag. Tiden på dagen er afhængig af skole eller arbejde. Nogle dage kan jeg for eksempel være online fra 12:30 til 23:00 (eller mere), og andre kommer jeg måske først på 20,

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke rigtigt, i må meget gerne stille spørgsmål nedenunder, så svarer jeg på dem. :)

 

Med venlig hilsen

Dalle/Daniel :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.