Hop til indhold
Stavox

[Afslået] VaXi - Staffansøgning


VaXi

Recommended Posts

VaXi - Staffansøgning.

Ingame navn: VaXi.

SteamID: STEAM_0:0:52294731

IRL Navn: August.

Alder: 14 - 13/06/02

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Både og, jeg var admin på Airsince's Garry's mod server men den var ikke særlig aktiv.

Har været admin på div. andre spil (CS:S, Minecraft osv.)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg mener selv at jeg er ret kvalificeret til at være staff på serveren fordi at jeg gerne vil gøre en forskel.

Hvorfor er jeg "Bedre" end de andre? Altså jeg vil selv mene at jeg for det meste er god til at håndtere stressede situationer som admin cases jo kan være.

Jeg kan også reglerne ret godt.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har som sagt været admin på Airsince serveren som også brugte ULX commands, så jeg har styr på det basale men ikke det avancerede da serveren ikke var særlig aktiv.

Kan selvfølgeligt godt finde ud af ULX menuen da den er ret simpel.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg mener selv at jeg er ret god til at formulere mig, især mundligt.

Jeg bruger udelukket min mic vedmindre det er i OCC osv.

Jeg er flydende på både engelsk og dansk.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på næsten hver dag efter skole og i weekenderne, det eneste problem ville være at mine forældre er skilt så engang imellem har jeg ret langt hjem (45 minutter) så der vil jeg nok først være på ved en 15-16 tiden.

Har tidligt fri onsdag så der kan jeg være på fra en 12-13 tiden.

Så i hverdagene er jeg på mellem 15-21 (CIRKA)

Og i weekenden er jeg på fra når jeg står op til jeg går i seng. (Vedmindre jeg skal noget selvfølgeligt.)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Mine forældre er som sagt skilt så det ville (MÅSKE) kunne skabe nogle problemer omkring hvor tit jeg er på osv. men jeg transportere min pc frem og tilbage så burde være på 5-7 dage om ugen. (Vedmindre jeg er ude og rejse eller noget)

Ja jeg har ikke mange timer på GMod og på stavox, men mener selv at jeg har godt styr på det hele.

*JEG HAR IKKE VÆRET AKTIV I NOGET TID - DETTE SKYLDES AT JEG HOLDTE EN PAUSE FOR GMOD, JEG VIL KLART VÆRE MERE AKTIV FREMOVER*

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, DoktorDim said:

Neutral

  • Har ikke set i et godt stykke tid.
  • Kan nogenlunde reglerne.
  • Lidt rodet ansøgning.

HELD OG LYKKE...

"Ikke set dig i et godt stykke tid" - Læs bunden af min ansøgning, for en forklaring

Ellers tusinde tak <3

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Swag said:

+Rep

-Flink

-Kan reglerne

-Det er dog lang tid siden jeg har set dig 

Ja jeg har haft taget en pause fra GMOD så jeg ikke gik død i det, regner med at komme på senere idag.

Men tak for det <3

On 10/2/2017 at 22:20, Merlin<3 said:

+Rep

 

Lugter

Grim

hahah

Flink

God til rp

Kan reglerne

Forstår tingene

Ad hvem er du

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.