Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning VanqoRR


vanqorr

Recommended Posts

Ingame navn:  VanqoRR Twist
 

SteamID:  STEAM_0:1:182637759

 

IRL fornavn:  Christian S. Jensen

 

Alder: 20 År - 21 til april

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Har haft en del servere i ( counter strike source ) og haft min egen server i ( garry´s mod ) ( DarkRP ) og været morderator på en ( DarkRP ) server også, så ja lidt efaring kan man godt kalde det

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Synes selv jeg vil passe godt på staff teamet, da jeg har spillet en hel del på stavox´s serverne. samt at jeg kender næsten alle regler til punkt og prikke, jeg kan rigtig godt sammen med de fleste admin, som jo også kun er en positiv ting,

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Vil ikke sige jeg er mere kvalificeret end andre spillere, da vi alle kan have hver vores ting og være gode til, samt man må også tænke på at folk der F.K.S har ( ADHD ) kan jo sagtens være ligså gode som alle andre spillere på serveren, derved vil jeg ikke sige jeg er mere kvalificeret end andre spillere,

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab til ULX fra da jeg selv havde sever, samt var morderator på en anden server, så kender en del til det. jeg vil mene jeg kender alle standard ULX command´s

 

Men jeres spicelle comands vil jeg nok komme til at lære hurtigt

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Synes jeg formulere mig som jeg skal, både mundligt og skriftligt, har da haft en par gange hvor jeg måske har virket lidt aggrasiv, ( men det er bare sådan jeg virker ) ( men jeg er ikke aggrasiv )

 

Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg bruger altid min mic, når det er muligt, da man jo nu kan bruge den snakke founktion ingame skal den jo også udnyttes.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

mandag: 15.00 - 02.00

tirsdag: 15.00 - 02.00

onsdag: 15.00 - 02.00

torsdag: 15.00 - 02.00

fredag: 08.00 - 12.00 / 19.00 - 03.00

lørdag: 15.00 - 03.00

søndag: 15.00 - 03.00

 

Det svinger lidt men cirka de tidspunkter jeg skriver da jeg har fast arbejde ved siden af og nogle nok bliver kaldt på arbejde og lidt, men vil bruge så meget af min fritid jeg kan på at være online på stavox´s serveren.

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har faktisk mere tid til at spille alle hverdage end weekender, men kan selfølig også godt spille alle weekender med mindre jeg skal noget.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ved ikke om der er så meget andet og vide om mig, ellers så fyr gerne spørgsmål i kommentarene eller kan jeg altid komme på teamspeak

 

Ellers så hav en mega nice dag. ses nok på serveren :)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Casper "ålen" Albaek said:

+REP

+Flink

+sød

+<3

+God pulle

-kan være lidt flabet

-brænder LIDT hurtig af

 

 

Elsker også dig <3  er mest kun flabet hvis admin´s bliver ved med at lave om på de forskellige regler forhold til dem der er skrevet ned :P

1 hour ago, WarBear said:

+rep

-Fin ansøgning

 

Tak for de søde ord ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Jakob Bruun! said:

NEUTRALT REP!

  • Flink.
  • Venlig.
  • Imødekommende.
  • Har oplevet, du har været flabet og aggresiv.
  • Fin ansøgning.
  • Har et temperament der vil noget, som jeg håber, du ikke vil tage i brug som staff...

HELD OG LYKKE! //Jakob//

Kan sagtens styre mit temperament. Men altså det er værst hvis nogle folk skal prøve på at pisse mig af, 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, matchus said:

-REP

 

- Flabet

- Aggrasiv

- Umoden

Hver mand hver sin mening. Hvad jeg husker har jeg snakket med dig få gange ? 

On 10/2/2017 at 13:56, Mic Spammeren said:

-rep

agrasiv

flabet

umodem

 

Held og lykke!

Tak for de søde ord ❤ elsker virkelig også dig, fordi kan faktisk kun sige det samme om dig ????

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Cyka! said:

Hmmmm

Det er sådan lidt en blanding, jeg har både set dårelige sider af dig. Men også gode

engang i mellem.

Du virker flink

 

-

Aggrrasiv

Bryder en del regler

Folk tror jeg bryder rigtig mange regler på serveren fordi de ser mig i mindst 15 cases om dagen men de 13 af dem starter jeg selv, samt næsten alle mine cases vinder jeg ????

 

Men i ligesådan med at være flink

 

virkwr bare aggrasiv

men er jeg ikke

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, vanqorr said:

Folk tror jeg bryder rigtig mange regler på serveren fordi de ser mig i mindst 15 cases om dagen men de 13 af dem starter jeg selv, samt næsten alle mine cases vinder jeg ????

 

Men i ligesådan med at være flink

 

virkwr bare aggrasiv

men er jeg ikke

 

 

Andgående det med regler. Så snakker jeg nu ikke om de gange jeg ser dig i case.

Men mere dem hvor jeg selv har kaldt/Stået ved siden af og hørt. ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Knife_noob_dk☠ SMART ALARM said:

+rep 

*flink fyr

*sød

tak <3

1 hour ago, Mike said:

-Taler meget groft til andre uden grund 

-Ikke særlig venlig 

-lytter ikket til andre 

det din mening - men en del af de ting passer ikke :) men forsat god aften

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, MikkDK said:

Neutral Rep

 

Rigtig flink hvis du får ret.

Aggresiv hvis ikke.

Ellers virker du som en rigtig fed person.

 

//MikkDK

Du så sød

11 hours ago, Swag said:

-Rep

-Flabet

-Aggrasiv

og en ting jeg ikke må sige på forum

 

Held og lykke

 

Altså flabet er jeg nogle gange overfor dig, fordi du tror du altid har ret men det har du ikke, 

 

og skriv det i besked det du ikke må sige på forum vil da gerne vide det ? 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 11/2/2017 at 15:42, vanqorr said:

Hver mand hver sin mening. Hvad jeg husker har jeg snakket med dig få gange ? 

Tak for de søde ord ❤ elsker virkelig også dig, fordi kan faktisk kun sige det samme om dig ????

Det var utroligt flabet og umoden!

Det kan godt være DU synes at jeg er flabet, aggressiv og umoden, men jeg skriver ikke sådan nogle umodene ting på forumet det var min mening ikke din!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.