Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Banned af: Family Share.


Splintz

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:165803024

 

Hvorfor skal jeg unbannes?: Jeg har delt mine spil med min anden account.
Derfor tænkte jeg det ville være hyggeligt at hoppe ind på jeres server, da jeg nu har hørt så meget godt om den. Hvad jeg ikke kendte til, var jeres "Family Share" autoban script. Jeg blev derfor auto permbanned, og vil nu gerne ind og hygge mig igen.
Jeg håber i vil acceptere min "undskyldning", da jeg ikke kendte til scriptet. Hvis i ved et tilfælde, skal bruge min gamle account, kan jeg ikke huske hverken dit eller dat. Derfor vil jeg desværre ikke kunne hjælpe på det punkt.

 

//Splintz//

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:165803024 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Alt of user: STEAM_0:0:88695157 - We do not allow use of Family Share.

Navn: TokeDenOP

AdminID: FamilyShareGuard

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 05-05-16 10:46

Link til kommentar
Del på andre sites

For at kunne joine Staver serverne, skal du have købt Garry's mod på den account som du prøver at joine med. Efter hvad jeg kan se, er den account som du har linket den her med, IKKE banned af noget, og du vil derfor kunne joine med den hvis du kan få adgang til den igen.

 

Det vil dog være muligt at få unban på denne account, hvis du samtidigt køber en kopi af Garry's mod, så det ikke sker igen :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.