Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Recommended Posts

STEAM_0:0:57738981             Hey stavox der er gået lang tid siden jeg sidst har spillet på jeres server måske et halvt år jeg vil nu gerne prøve igen og starte på ny jeg har mange venner på serveren og mange timer nyder at spille på jeres server og syntes jeg skal unbanes fordi jeg er blevet moden og kan spille på stavox ordeneligt og ville ikke bryde nogle regler pls giv mig en chance jeg håber at i vil unbande mig -FuZy 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan se inde under din ban historik at det ikke er første gang du er blevet banned for mass RDM, hvordan kan vi sikre os at du ikke gøre det igen, da det virker som om da du fik unban du ikke rigtig havde lært noget af det, hvad har ændret sig? Kom med en god begrundelse hvorfor du fortryder det, og kom med 5 gode andre grunde til at give dig unban

Link til kommentar
Del på andre sites

1 Jeg har læst reglerne igen

2. vil aldrig gøre det igen og kan se hvis jeg gør det igen får jeg nok aldrig unban 

3. jeg vil respektere alle admins og holde mit roleplay

4.Jeg syntes også i skal unbande mig pga jeg er blevet moden og nu kan jeg se hvorfor jeg ikke skal trolle 

5. jeg lover 100 % at jeg vil følge reglerne og prøve at lave noget nyt og ikke bryde nogle regler er blevet meget moden og kan nu se hvorfor det var meget dumt at mass rdm 

Regler løst og er blevet moden Tak admin på forhånd håber virkelig at du kan se hvorfor jeg syntes jeg skal unbandes og jeg håber i ville give mig en chance til :) -FUZY

Link til kommentar
Del på andre sites

On 10/2/2017 at 11:45, FuZy #StuckInSilver said:

1 Jeg har læst reglerne igen

2. vil aldrig gøre det igen og kan se hvis jeg gør det igen får jeg nok aldrig unban 

3. jeg vil respektere alle admins og holde mit roleplay

4.Jeg syntes også i skal unbande mig pga jeg er blevet moden og nu kan jeg se hvorfor jeg ikke skal trolle 

5. jeg lover 100 % at jeg vil følge reglerne og prøve at lave noget nyt og ikke bryde nogle regler er blevet meget moden og kan nu se hvorfor det var meget dumt at mass rdm 

Regler løst og er blevet moden Tak admin på forhånd håber virkelig at du kan se hvorfor jeg syntes jeg skal unbandes og jeg håber i ville give mig en chance til :) -FUZY

 

A'ight, sker det igen så kommer du ikke ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.