Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Supreme


Swag

Recommended Posts

Dit ingame navn: Swag

Staff ingame navn: Supreme 

Dit SteamID: STEAM_0:1:146670226

Staff SteamID: STEAM_0:0:21739064

Forklar situationen: Supreme kommer over til mig og siger du skal betale en bøde for at være på offentlig grund (jeg står i spawn) så giver han mig en bøde på 2k og jeg nægter at betale fordi at det selvfølge ikke er en fair grund til at give mig en bøde.

Bevis: Snak med mig ingame

Link til kommentar
Del på andre sites

Du stod oppe på springvand jeg gav dig 1 chance for at hoppe ned hverken hørte du det ikke eller undlad du at gøre det. Men jeg gav dig 2 chancer for betale bøden, men du nægtede. Det er det samme hvis jeg står står på svane springvandet for jeg da os en bøde for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså syntes det er meget sjovt er staff har mange forskelige meninger til størrelser af bøder. vil også lige sige at jeg havde sådan en gambling gunshop så der var 10 personer der skreg i munden på hinanden. @Biver kender 5 staff der syntes din bøde er over vurderet, så syntes der er lidt provokerne at jeg skal mindste mine guns og min tid. IRL ville mand ikke få en bøde på 2.000 dk 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se at bøden måske er lidt høj, og måske at bøden er lidt hurtigt givet ud. Jeg ved også godt det måske er irriterende at du får en bøde, hvor mange andre måske er sluppet heldigt derfra. Dog tror jeg ikke dette er en staff klage værd. Ved godt det måske lyder dumt, men fra min side lyder det ikke som om han har misbrugt sine "powers". Dog bare en lille bøde som måske lige var i overkanten.

 

Som det lyder på Supreme, havde du fået at vide at du skulle gå ned. Gjorde du ikke det? For så er du selv lidt uden om det. Dog giver jeg dig ret i, at bøden måske lige er lidt i overkanten, og måske bare skulle være på max 1000 kr.

 

Dog vil jeg nu også spørge dig ind til, hvor du vil hen med denne klage. Ved godt det måske lyder lidt dumt, men tror ikke der er meget at gøre ved dette, udover at det selvfølgelig ikke sker igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.