Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request "Bente"


Bente

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:63645466

Hvorfor skal du unbannes: hej jeg skriver fordi jeg er blevet banned og jeg vil rigtig gerne vide hvorfor.

                                                Der står at jeg har  været banned af samme grund før. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du blev banned for vanvidskørsel som buschauffør og for logge af, da jeg tog fat i dig.

 

Dit ban har den længde som det har, da du før har lavet lignende nummer, hvor du også kørte vanvidskørsel, dræbte folk og smuttede da en administrator tog fat i dig. Er dette en reel unban-request, eller er du bare i tvivl om dit ban?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Houston said:

Du blev banned for vanvidskørsel som buschauffør og for logge af, da jeg tog fat i dig.

 

Dit ban har den længde som det har, da du før har lavet lignende nummer, hvor du også kørte vanvidskørsel, dræbte folk og smuttede da en administrator tog fat i dig. Er dette en reel unban-request, eller er du bare i tvivl om dit ban?

 

Dette er bare tvivl. fik at vide at jeg skulle skrive her vis jeg var i tvivl om mit ban

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.