Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - InstanT


Benito

Recommended Posts

Dit ingame navn: Casper albaek

 

Staff ingame navn: InstanT

 

Dit SteamID:  STEAM_0:0:173612109

 

Staff SteamID: STEAM_0:0:85552595

 

Forklar situationen: Vi laver en Bandidos psykolog, da bandidios vælger at ødelægge en elevator som doktordim havde lavet.

 

Vi vælger derfor at lave en salt "bandidos psykolog", hvor vi får at vide, fra Glen der siger at vi skal fjerne vores SKILT.

Så vælger vi at lave en salt klub, hvor vi egentlig bare lavede lidt sjov med nogle sjove props.

 

Dokterdim sætter så senere et skilt op, hvor der står bandldos 

 

Så kommer InstanT`og giver os 300 sek jail hver, hvor jeg så vælger at konfrontere ham, for at få at vide hvilken/hvilke regler vi har brudt.

 

Han svarer ikke på mit spørgsmål og vælger at tp væk fra os.

 

Jeg skriver så over pm hvorfor at han vælger at gå væk, når vi nu stod og snakkede.

 

Han kommer tilbage igen, hvor han så begynder at tale om racisme og generelt bare begynder at tale udenom

 

Jeg siger så at vi har ytringsfrihed, så vi må faktisk godt sige det og da der ikke er nogen specifik regl, så vælger InstanT at lade den ligge.

 

Vi laver så et nyt klubhus, som hed "anti bandidos", hvor vi så ikke ville have nogen bandidos i nærheden.

 

Jimmigaming vælger at konfrontere InstanT, som reagere på at mig og dokterdim og jimmi skal have en dags ban, da han ser vores skilt, som vi ville slette, hvis vi ikke måtte have det..

 

Desuden, havde jeg lidt bøvl, med instanT lavede rod i en tidligere case

 

 

Bevis:

Ved ikke hvad der mangler bevis på, da det er meget godt beskrevet i forklaringen.

Pm hvis du skal have videobeviser, da de fylder en del.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.