Hop til indhold
Stavox

[Solved] Smart door


Miklo

Recommended Posts

Det er ikke et problem at få den til at åbne for biler. Problemet er, at hvis den bare skal gøre det på samme måde, som den åbner for mennesker nu, vil bilerne blive stoppet af døren før den åbner. Jeg går ud fra, at I helst vil have, at den åbner lidt før, så bilerne ikke bliver stoppet.

 

Det kræver imidlertid, at dens collision trigger box bliver lavet større, uden at selve collsionboxen er større. Det har givet lidt problemer, og for at være ærlig, er der ikke nogen god måde at gøre det på.

Jeg tror dog, at jeg har en idé til, hvordan det kan blive nogenlunde. Skal nok kigge videre på det snarest muligt :) 

Link til kommentar

Hvis det er et problem forstår jeg ikke hvorfor i bare bruger en smart åbner, der ligger mere arbejde i det ja, og det er mere bøvlede. Men det er det da også når man skal lave en smart door, så det du kan, indtil dyn får fixet det, eller hvis det ikke kommer til at ske, bare bruge smart åbner. Og hvis man ikke har en har Jan T lavet en, som ligger under "scripting" 

Så igen det ikke nær så stort et problem som en smart door :) Sådan kan gør det :)

 

- Kenny

Link til kommentar
On 2/5/2017 at 13:05, DyNATO said:

Det er ikke et problem at få den til at åbne for biler. Problemet er, at hvis den bare skal gøre det på samme måde, som den åbner for mennesker nu, vil bilerne blive stoppet af døren før den åbner. Jeg går ud fra, at I helst vil have, at den åbner lidt før, så bilerne ikke bliver stoppet.

 

Det kræver imidlertid, at dens collision trigger box bliver lavet større, uden at selve collsionboxen er større. Det har givet lidt problemer, og for at være ærlig, er der ikke nogen god måde at gøre det på.

Jeg tror dog, at jeg har en idé til, hvordan det kan blive nogenlunde. Skal nok kigge videre på det snarest muligt :) 

når... Men så glæder jeg mig. Måske flere end mig

 

 

Held og lykke med smart door'en hvis det er stavet rigtigt

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.