Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Teta


Vanja Klaus

Recommended Posts

Dit ingame navn: Vanja Klaus
Staff ingame navn: Teta
Dit SteamID:
STEAM_0:0:81886930
Staff SteamID: STEAM_0:1:26921587
Forklar situationen: Jeg står ved Tetas base og spørger om han har min bil da de så jeg skal gå væk efter måske 5 sekunder går jeg væk og så begynder Teta og hans venner at gunpoint mig hvor jeg så vælger at løbe... De siger ikke noget mens jeg løber (efter af hvad jeg kan høre) jeg vælger derfor at blive ved indtil Teta skyder på mig. Jeg siger så til ham at det er failrp og så siger han så at han bad mig om at stå stille (hvilket de ikke gjorde) og siger failrpede fordi jeg løb væk mens jeg var gunpointet og han holder mig indtil hejmeddig kommer hen til mig og kan mugge mig hvor jeg så siger at Teta abuser og jeg så bliver skudt efter jeg tager våben frem. Syntes ikke det er okay af Teta at abuse sådan der.
Bevis:
 Intet

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Vanja! 

 

Vi har efter min mening haft en fin samtale ingame omkring regler osv efterfølgene for episoden.

Jeg håber du mener det har været fyldstgørene nok, og at vi kan lukke tråden herfra. Hvis ikke så lad mig høre. 

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutes ago, Teta said:

Hej Vanja! 

 

Vi har efter min mening haft en fin samtale ingame omkring regler osv efterfølgene for episoden.

Jeg håber du mener det har været fyldstgørene nok, og at vi kan lukke tråden herfra. Hvis ikke så lad mig høre. 

 

-Teta

I kan bare lukke den da vi har snakket om det. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.