Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på Instant


MR.Magic.dk

Recommended Posts

Dit ingame navn: Simon Doe
Staff ingame navn: InstanT
Dit SteamID: STEAM_0:1:82653507
Staff SteamID: STEAM_0:0:85552595
Forklar situationen: ok så jeg kommer ud ad tunnelen ved tank stationen ude for byen en person i en rød iler køre ind i mig jeg hopper ud og tager en gun frem og skyder et skud i jorden så ser jeg at politiet bag mig vente om og kom mod mig jeg stak af men uheldigvis løb Ultimategamer ind foran min bil så jeg kom til at køre ham ned men fordi jeg er ikke viste og jeg var/ikke var i en eftersætelse så hopper jeg over myen ved villarene med min bil og køre væk så ender jeg ved stenene ude for byen så kommer instant og siger "har du cdmed en person?" eller noge ti den still jeg svare "ja" også 2 sek efter bam carban i en time uden jeg for lov til at forklare hvad der skete
Bevis: https://www.youtube.com/watch?v=4QuLP9I7UHY&feature=youtu.be gå til 21:05 i videoen for at se hvad der skete
Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg kan se det køre du en ned på græsset? Du kunne køre på vejen hvor din bil hører til, så var han ikke "hoppet" ud foran din bil!
Kan ikke helt forstå hvad du klaget over, for cdm på græsset giver normalt carban, så det er der jo heller ikke noget forkert i?

 

Men jeg vil meget gerne høre mere om hvad du egentligt er utilfreds med?!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.