Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Ban Fra TS - Swag


Swag

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:146670226

Unique ID: qWfZFp7MWV91XTIPg009ViLPue8=

Ban GrundSnakker meget grimt til andre på TS (7 dage)

Hvorfor skal du unbannes: Ok, det starter med at Mig, Cyka, Spider, Peanut, Nemo vi snakker så kikker Cyka i TS'en og ser at Bob og Munkie har joined et af vores private rum (med kode på) derefter hoper alle ned i rummet på nær mig som bare sider at venter efter et stykke tid joine de så vores ikke private rum hvor jeg så joine og siger til bob at han ikke skal få sin Music Bot her ned som han så gør derefter siger Cyka så altså det er ikke mig der er en 12årig squeaker så siger de så lidt til hinanden er barnelige så siger jeg "vi ses bob" så siger han "rolig helium nu skal vi ikke være alt for sur" så siger jeg så og nok hvad der fik mig banned "bob du er så fucking barnlig" Kan godt se at jeg ikke bruger så pænt sprog en gang men syntes at det er en lidt lang ban og at jeg ikke snakker "meget" grimt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.