Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage Supreme


WarBear

Recommended Posts

t ingame navn: Warbear

Staff Ingame navn: Supreme

Staff Steam ID: STEAM_0:0:21739064

Dit Steam ID:STEAM_0:0:62003058

Forklar Situationen: Jeg er lige joinet efter server crash og tager min bil ud og lader den stå lidt jeg går lidt rundt og tænker når jeg må hellere tage min bil først inden der er nogle som carjacker den, så jeg går over og låser den op og sætter mig på passager sædet da så Kagen hopper ind i bilen og smider mig ud og kører væk og efter noget tid og skriver carjack. Jeg caller admin fordi jeg syntes ikke at det kan passe og det er brud på 2,15 reglen. og Supreme kommer på sagen han og spørger efter video og siger at  jeg ikke kunne filme det da jeg ikke havde det tændt og  siger så at det er ord mod ord og han ikke kan hjælpe og vil ikke gøre mere ved sagen...

Bevis: Har intet bevis da jeg Desvære ikke optog det.     

 

Surt opstød

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi skal bruge beviser hvis vi skal opklare en sag. I det her tilfælde har vi ingen beviser da vores logs ikke kan klare at optage andre spillere.

Hvis du ikke selv har beviser så kan vi ikke hjælpe dig.

 

Vi kan jo ikke bare give straffe til folk uden at vide hvad der enlig skete.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Warbear.

 

Som jeg sagde tager jeg ikke nogen partier mellem dig eller kagen, der er intet at gøre når logs som Marcus nævne ikke kan optage at du var i bilen da han carjacket den. Kagen fortæller en hel anden historie end din også er det lidt svært som staff at gøre noget når vi ikke har nogen konkrete beviser på folk har gjort det når de ikke har noget virtuelt bevis. Det informerede jeg dig os om men du blev ved med at klage over det selvom jeg ikke kan gøre noget og kommer med flere og flere forslag til at give dig carban og slette bilen.

 

//Supreme

Link til kommentar
Del på andre sites

Glemte halvdelen? Jeg fik alt det med du havde sagt gik over hørte hans version af historien, og så kom der en konklusion hvor det ender med at jeg ikke kan gøre noget da det er ord mod ord, og ikke rigtig meget mere jeg kan gøre i situationen. Der er ingen grund til at skulle trække jer begge med op på et tag og høre de samme historie igen og hvor i så begynder at mund hakke på hinanden, det gør ikke situationen bedre.

Link til kommentar
Del på andre sites

@SupremeDet taget har jeg dog kun gode oplevelser med så kan ikke se din point

 

 

 

 @Marcus Hvorfor blander du dig i min klage den står mellem mig og supreme ikke dig og mig...

 

Mvh Warbear

 

On 5/2/2017 at 00:33, Marcuss said:

@WarBear, vil du fortsætte?

Er det en trussel eller hvad føler mig ikke velkommen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, WarBear said:

@Marcus Hvorfor blander du dig i min klage den står mellem mig og supreme ikke dig og mig...

 

Mvh Warbear

 

Er det en trussel eller hvad føler mig ikke velkommen.

 

Det var da godt nok latterligt sagt. Nogen skal jo tage sig af staff klagerne, ellers kan Supreme jo bare komme ind og lukke den ned uden at du når at svare?

 

Og nej, selvfølgelig er det ikke en trussel. Du havde ikke svaret i 5 dage, så måske du ikke rigtig gad den alligevel.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Marcuss said:

Det var da godt nok latterligt sagt. Nogen skal jo tage sig af staff klagerne, ellers kan Supreme jo bare komme ind og lukke den ned uden at du når at svare?

 

Og nej, selvfølgelig er det ikke en trussel. Du havde ikke svaret i 5 dage, så måske du ikke rigtig gad den alligevel.

Det var sku bare lidt flappet at skriv (vil du fortsætte) efter min mening. Følte ik jeg var velkommen overhovedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, WarBear said:

Det var sku bare lidt flappet at skriv (vil du fortsætte) efter min mening. Følte ik jeg var velkommen overhovedet.

Det var slet ikke flabet ment, men Supreme har intet gjort forkert. Der er ikke mere at gøre her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.