Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nyt map Til ny server (hvis der kommer en)


Monner

Recommended Posts

Hej jeg har gået og kedet mig lidt da serverne næsten altid bliver fyldt hurtigt op. Så jeg kiggede forskellige maps bare for at i ved prøve noget nyt. Da jeg stædte på dette downtown lignende map, der er bare størrer. et jeg syntes godt kunne komme på en ny server. (når og hvis der kommer nok spillere til at åbne en ny) Men syndtes det er værd at kigge mappet igennem og se om det kunne være noget http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=451967299&searchtext=rp_   Nogle få billeder jeg tog fra mappet :D20170130165805_1.jpg20170130170228_1.jpg20170130170307_1 - Kopi.jpg20170130170513_1.jpg20170130170858_1 - Kopi.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså vi har lige haft en server 3 som lukkede efter en måned pga. Mangel af spillere.

Så jeg tror ikke at der kommer en server 3 foreløbig.

Man kan heller ikke skifte mapps på server 1 og 2. Da jeg syntes at de er perfekte.

Jeg tror ikke at du skal regne med at der kommer et nyt map.

Eller en rigtig fin ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Glymse said:

Altså vi har lige haft en server 3 som lukkede efter en måned pga. Mangel af spillere.

Så jeg tror ikke at der kommer en server 3 foreløbig.

Man kan heller ikke skifte mapps på server 1 og 2. Da jeg syntes at de er perfekte.

Jeg tror ikke at du skal regne med at der kommer et nyt map.

Eller en rigtig fin ide.

Nej også derfor jeg skrev hvis der kommer flere spillere, Men som sagt kunne jo være et nice map at spille på når der er

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.