Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nye Radioer som politi


Monner

Recommended Posts

Jeg syntes det fedt med nogle nye ting på serveren, de nye crates er nice. Men en ting jeg ikke kan lide er radioerne som pulle, nu skal man holde den nede god know hvor længe, hvilket gør at hvi man skal have fat i andre styrker hurtigt. Så kan du bare ikke nå det, fordi det ikke bare er klik og snak. D: D: D:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror blandt andet det er blevet lavet om fordi førhen da man skrev i chat fx, så tænder den bare radioen hvis du for eksempel skriver et "P" i din sætning.

Så jeg tror det blandt andet er derfor det er blevet lavet om. Jeg synes personligt selv det er rimelig nice på den nye måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Phillip! :) said:

Tror blandt andet det er blevet lavet om fordi førhen da man skrev i chat fx, så tænder den bare radioen hvis du for eksempel skriver et "P" i din sætning.

Så jeg tror det blandt andet er derfor det er blevet lavet om. Jeg synes personligt selv det er rimelig nice på den nye måde.

 jojo men det tager alt for lang tid før den tænder, så hvis du hurtigt skal fortælle noget eller bede om hjælp jamen så skal du stå og vente i sådan ca 2 sek.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne være fedt hvis de lavede sådan en "custom radio" hvor man skulle holde "ENTER" inde for at snakke!. Du skal ikke tænde eller slukke!. Bare trykke ENTER For at snakke iden og så er du altid på din radio. Tror det vil blive meget bedre i stedet for at du skal slukke den når du er i rp. Du kan stadig trykke "X" for at snakke med folk men hvis du som politi skal tale med de andre så skal man holde "ENTER" Nede?.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, Dimitri Petrenko said:

Det kunne være fedt hvis de lavede sådan en "custom radio" hvor man skulle holde "ENTER" inde for at snakke!. Du skal ikke tænde eller slukke!. Bare trykke ENTER For at snakke iden og så er du altid på din radio. Tror det vil blive meget bedre i stedet for at du skal slukke den når du er i rp. Du kan stadig trykke "X" for at snakke med folk men hvis du som politi skal tale med de andre så skal man holde "ENTER" Nede?.

Det lyder faktisk som en virkelig god ide!

Link til kommentar
Del på andre sites

14 hours ago, Dimitri Petrenko said:

Det kunne være fedt hvis de lavede sådan en "custom radio" hvor man skulle holde "ENTER" inde for at snakke!. Du skal ikke tænde eller slukke!. Bare trykke ENTER For at snakke iden og så er du altid på din radio. Tror det vil blive meget bedre i stedet for at du skal slukke den når du er i rp. Du kan stadig trykke "X" for at snakke med folk men hvis du som politi skal tale med de andre så skal man holde "ENTER" Nede?.

Det er bestemt også en mulighed. Men der er bare ikke særlig mange ubrugte knapper omkring din venstre hånd. Og jeg tror det bliver dumt, hvis man skal rykke hånden for meget?

 

Jeg kan godt se, at det kan være irriterende at den tændes ved et uheld, men det skete alt for tit, at den blev tændt ved et uheld. Jeg har lavet checks både for chat og e2editoren, men der er så mange andre steder, hvor det ikke er lige til at vide om i faktisk vil tænde/slukke radioen, eller skrive p. Kan godt få den til at tjekke lidt oftere om i holder p inde, og samtidig sætte tiden ned for, hvor lang tid den skal holdes inde. Så kan I se om det er bedre/værre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.