Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over Middi


BrummeBear

Recommended Posts

jeg står i PD og tester mit våben hvilket jeg godt ved er forkert men det har intet med sagen at gøre, (jeg får politi ban i 30 min)

der efter får jeg 5 min jail hvor at jeg så står i jail (der står jeg i 1 minut) jeg bliver unjailet og ryger op på et tag,

og får 5 minutters jail igen hvor jeg beklager mig til 3 admins eller noget at det ikke er okay at give mig 5 minutters jail igen når jeg næsten er færdig med at stå i jail.

 

Middi spørg mig så om jeg hellere vil have ban jeg når ikke at svar indtil at han xbanner mig for grimt sprog!

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg oplevet det på en lidt anden måde.

 

- Jeg bliver tp'et til en case, hvor jeg kan se at du står og skyder. Du skyder meget tæt på en person, og han er tydeligvis ramt.

Der er massere af blod på væggen hvilket indikere, at du har ramt ham.

Du bliver ved med at skyde selvom der nu er to personer meget tæt på. Jeg jailer dig for at undgå, at du skyder os yderligere.

Jeg spørger dig om grunden til at stå, og skyde så tæt på en person.

Husker ikke svaret, men jeg unjailer dig for at jaile dig et bedre passende sted. 

 

- Husker ikke hvad du præcis har sagt, men husker du kaldte admins for "pølser".

Du blev ved med at beklage dig i et upassende sprog, og derfor fik du 30 min ban

 

Hvad jeg ikke forstår er, at som du selv skriver "tester mit våben hvilket jeg godt ved er forkert" - Hvis du ved det var forkert, hvorfor så overhovedet gøre det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.