Hop til indhold
Stavox

[Solved] Copbait


hejmeddig

Recommended Posts

Mit forslag er at give en højere straf til folk der cop baiter. Jeg spiller meget gmod, dark rp rockfor. Og jeg elsker at være politi. 

Men, når jeg spiller på servern bliver mit ophold ødelagt af små børn på 12 år som cop baiter, de tænker at der er ingen straf.

Og det er der jo heller ikke rigtigt. Man får ca 300 sec jail for cop bait, og jeg tænker at man skulle få ban 1 dag. Det vil gøre så mindre folk vil cop bait.

Og jeg tror, at folk som spiller politi, vil få et bedre ophold på servern. 

 

Vis i har nogen kommentarer eller spørgsmål, så skriv dem bare.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Morten Pedersen Stavox,dk said:

Jeg har set dig køre, når du er tyv/Andet kriminelt. Og det er sgu ikke meget bedre. Dog er det bare min egen mening, så ikke tag det som noget diskussionsmateriale.

Men jeg mener ikke det er et problem at folk køre dårligt mit problem er dog, at folk køre op til politiet/køre ind i politiet og så råber 'FUCK POLITIET' Og så skyder de væk med fuld nitro. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er det ikke tit jeg støder på copbait cases, men når jeg endelig gør får de 300 sec i jail, og en verbal advarsel.

Jeg kan relatere med det at spille som politi og opleve copbait, men det er på ingen måde et regelbrud der kræver en dags ban.

Jeg kan følge dig i at det er træls, men dette er ikke kun "små børn på 12 år". Det er alle aldersgrupper. Ingen grund til at generalisere

 

- Så vidt jeg ved har du også smadret op i en politibil og kørt væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Morten Pedersen Stavox,dk said:

RIP. Blev lige arrested af dig. :D Det der bøde noget er pisse irriterende, når man gerne lige vil skyde nogen :D 

HAHAHA

1 minute ago, Middi-Pulsen said:

Nu er det ikke tit jeg støder på copbait cases, men når jeg endelig gør får de 300 sec i jail, og en verbal advarsel.

Jeg kan relatere med det at spille som politi og opleve copbait, men det er på ingen måde et regelbrud der kræver en dags ban.

Jeg kan følge dig i at det er træls, men dette er ikke kun "små børn på 12 år". Det er alle aldersgrupper. Ingen grund til at generalisere

 

- Så vidt jeg ved har du også smadret op i en politibil og kørt væk.

Jeg tror du er helt forkert på den. Det folk der cop baiter gør, er at ødelægge folks ophold på servern, og det er jo det samme med rdm. Vis du kigger på de straffe folk som rdmer for er det jo extremt meget i forhold til cop baiters. Cop baiters er det der ødelægger mit ophold på servern, og jeg tror også jeg taler for nogen andre. Og når jeg står i en cop baiter case. Så synes jeg admins er lidt ligeglade. De går hen og siger de skal lade være. Men når man cop baiter, så prøver man jo bare at havede det sjovt for sig selv, ved at ødelægge andres ophold på servern. De får ikke noget ind i deres jerne, ved at få 300 sec jail. Nu er 24 timer også lidt extremt. Måske mere 1/2 timers ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutes ago, hejmeddig said:

De får ikke noget ind i deres jerne

Jeg tror den sætning talte lidt for sig selv. Kappa

 

- Altså ved en "normal" rdm case giver jeg 300 sec jail eller mere. Ved en mass rdm case giver jeg ban.

Medmindre nogen har fundet en måde at "mass copbaite", så giver jeg ikke hårdere straffe for det.

Ved rdm risikere du at miste dine ting, og at blive sat tilbage til spawn. Ved copbait er der generelt en der siger "Fuck politiet", og så er den ikke længere.

Jeg forstå at folk bliver irriteret inklusiv mig selv, men du må forstå at de virkelig skal ha' gjort det meget for at få en stor straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan skal man få bevis....

 

Mange har shadowplay, (Mig inkluderet), men hvad med lille mathias, der intet bevis har, fordi han ikke har shadowplay?

 

Jeg synes hellere i modsætningen, at man kunne få lov til at sige det, men hvis man siger det, så kan det føre til arrest?

 

Jeg forstår heller ikke hvorfor folk får ondt i røven, når de bliver kaldet ting efter, dog forstår jeg det godt, hvis man bliver råbt "fede neger pik spasser"  efter da det er total unødvendig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu hvor du er inde på det vil jeg gerne komme med min mening.

 

Jeg syntes cop bait er noget fis. Kan selvfølgelig godt se hvad i mener med, f.eks hvis folk skriver i advert "RAID OS. VI HAR PRINTERE" og ligende. Dog har jeg selv oplevet at der flere gange er kaldt admin med folk som ubevidst har kørt op i røven på en anden betjent, og derefter bare kørt videre som normalt. Eller når en person siger "Jeg har våben". Så er det lige pludseligt også cop bait. Er det snart cop bait hvis du spørger om hits når en politimand hører det. Altså det er ligefør folk også kalder på det. Men når nej, der bliver de bare arrestet i stedet for, så der er folk ligeglade.

 

Det med 1 dags ban. ALT FOR MEGET. Vi kan alle være enige om at RDM er værre end cop bait. Men der vil i vel heller ikke have en straf på 1 dag for det. I det flest tilfælde hvor folk kalder cop bait, har det ikke været deres mening at cop baite, men måske bare lige fået sagt noget højt som politiet ikke lige skulle have hørt.

 

Tror ikke der bliver lavet nogen ændringer i dette, og hvis der gør, vil jeg håbe det blive den anden vej. Altså så folk faktisk kan lave bare lidt RP snart

Link til kommentar
Del på andre sites

23 hours ago, DetBareMads said:

Dog har jeg selv oplevet at der flere gange er kaldt admin med folk som ubevidst har kørt op i røven på en anden betjent, og derefter bare kørt videre som normalt.

I det flest tilfælde hvor folk kalder cop bait, har det ikke været deres mening at cop baite, men måske bare lige fået sagt noget højt som politiet ikke lige skulle have hørt.

Jeg kender til dem begge to. Jeg kom i en case med det øverste igår, og der var ikke noget bevis på man havde gjort/ikke gjort det. Men tænker ikke det er så slemt at en person lige kommer til at ramme en, så vil jeg da hellere fortsætte RP, end at starte en case med det. :v 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.