Hop til indhold
Stavox

[Solved] Drukdealer forslag!


Simwii

Recommended Posts

Nu hvor folk laver så meget weed som de gør, synes jeg det kunne være fedt at sælge alt sit weed på en gang.

Hvis man fx har 5000g weed på sig, tager det 100 år at sælge det. Synes det er en lille smule besværligt...

 

Hvad tænker folk om det? Skriv gerne kommentarer. 

Forsæt god uge derude!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Kurdi Hurdi said:

+Rep

 

Det kunne være en vildt fed ide, med et job som Drugdealer. Og på samme måde som våben handler kan npc, spawne vis ikke der er nogle drugdealere.

Jeg mener ikke er job som drugdealer. Hvis der kom sådan et job ville det skabe totalt frustration for mange personer, dels også admins. Der kommer til at være så mange cases med "Han vil ikke sælge mig weed", "Han vil ikke opkøbe mit weed" osv..

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Simwii said:

Jeg mener ikke er job som drugdealer. Hvis der kom sådan et job ville det skabe totalt frustration for mange personer, dels også admins. Der kommer til at være så mange cases med "Han vil ikke sælge mig weed", "Han vil ikke opkøbe mit weed" osv..

Ok så har jeg bare misforstået noget.o.O

Link til kommentar
Del på andre sites

-1

Jeg går ud fra at det er meningen at det skal tage noget tid, da det heller ikke skal være nemt - man kunne blandt andet campe ude ved drug dealeren, så folk ikke ville få deres weed solgt, men jeg synes ikke at det skal ændres da det heller ikke skal være for nemt at sælge det, der er vel en grund til at det skal tage den tid som det skal.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Klouzon said:

-1

Jeg går ud fra at det er meningen at det skal tage noget tid, da det heller ikke skal være nemt - man kunne blandt andet campe ude ved drug dealeren, så folk ikke ville få deres weed solgt, men jeg synes ikke at det skal ændres da det heller ikke skal være for nemt at sælge det, der er vel en grund til at det skal tage den tid som det skal.

Hvad skulle grunden være? Andet end det tager meget længere tid at sælge weed? Synes det virker meget enkelt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er egentlig ikke lagt særlig mange tanker i, hvorfor det lige er 500 gram. Det var egentlig bare fordi at det passede med 9 bits networking og tænkte det var en meget passende mængde for hvad folk solgte på det tidspunkt.

Jeg kan godt se fordele både for og imod forhøjning af det. Det er sat op til 1000g af gangen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.