Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage


Dr.Milk

Recommended Posts

Dit ingame navn: Dr MIlk

Staff Ingame navn: DanseManse (derefter Glen som forsvarede ham)(det ser i nogen i videoen)

Staff Steam ID: STEAM_0:1:65257658

Dit Steam ID: STEAM_0:1:93339597

Forklar Situationen: har brug for hjælp (derefter spørger jeg en admin om hjælp) DnaseManse kommer så og bliver sur p.ga. jeg ikke har læst reglerne. (siger svaret på mit spørgsmål meget surt) derefter tp'er han væk med det samme. derefter skriver jeg i admin chat (mad admin) også får jeg jail i 300 sec. jeg skydes bare det er lige i over kanten at jaile mig i 300 sec for at skrive (mad admin) derefter kommer (glen) og forsvar DnaseManse. og det er også fair at han ikke kan gøre det selv. men lige meget hvad Staff på server skal gøre eller ikke gøre. så skal de altid hjælpe Users på server. (uden af være sure) eller tror jeg lige at ham skal stoppe med at spille som admin i et stykke tid

Bevis: Video'en (man ser ikke at jeg bliver jailet i starten. men ser at glen (DanseManse's forsvare) konfirmer hvad der er sket.

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Dr.Milk

Efter at have genset videoen et par gange, kan jeg godt se at opførelsen fra min side (løb fra side til side) ikke var optimal, og det undskylder jeg for, var ret stresset på det tidspunkt, da vi havde ret så travlt, som også var grunden til at jeg skred pludsligt.

Vi havde en snak senere omkring en anden case, hvor jeg også sagde at jeg godt kunne se måden jeg var på ikke var helt o.k. så håber ikke der er nogle hard feelings mellem os mere. Ellers er jeg frisk på at tage en snak på Teamspeak omkring det, så vi kan få det opklaret og have det godt med hinanden på serveren :)


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.