Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Rank ansøgning Stavox


popligdk

Recommended Posts

In-game Navn:
POPLIG DK

SteamID:
STEAM_0:1:84280216

IRL Navn:
Jacob K.C

Alder:
13 År

Om jeg er V.I.P:
Nej det er jeg ikke men jeg tænker snart på at gøre det.

 

Hvorfor i skal vælge mig?:
Det skal i fordi at jeg har god erfaring i spillet garry's mod. Med det mener jeg at jeg har spillet gmod i 1460 sammenlagt og de fleste er gået på darkrp. Jeg begynte at intersere mig får at prøve andet end at være user efter ca. 300 timer. Da det først gik løs med at være rank var jeg lige blevet 11 der startede jeg på en ved navn stavox da jeg havede været mod der i omkring en 100 timer lukkede serven men den er started op igen. jeg startede min egen gmod server med en kammerrat jeg viste ikke så meget om hvordan det var at have en garry's mod server på det tidspunkt men blev da bedre. På et tidspunkt var der ca. 20 spillere om dagen men den gav vi op på efter som jeg ikke gad alt det FTP arbejde der lå i det.

 

Om jeg har erfaring med ULX kommandoerne?:
Ja det syntes jeg

 

Hvad der gør mig mere kvalificeret end de andre?:
At jeg har stor erfaring med dark rp og har været de forskellige rank der op af og at jeg kan tage tingene stille og rolig. jeg sjusker mig heller ikke igennem mit arbejde men prøver så godt

jeg kan at gøre et godt stykke arbejde.

 

Om jeg har erfaring med adminstrative jobs, tidligere?:
ja det har jeg jeg har været admin på 4 server men jeg kan ikke lige sætte en tid på og jeg har lige været admin på en server som hed OldschoolRP

 

Hvad jeg har erfaringer med fra tidligere jobs:
Som i kan se så har jeg erfaringer med nogle darkrp servere. jeg var en gang mod men jeg kan ikke så godt sætte tid på. Så var jeg en gang mod i kort tid på på en anden server i kort tid måske har jeg vel spillet der som mod i en 50 timer. Jeg har været ejer i langt tid men jeg har ikke lige talt simer dsv. og så har jeg vært superadmin på en ukendt server så der har jeg måske ikke lært så meget. Sjovt nok har jeg altid fået ros for at være stille og rolig.

 

lidt info omkring mig selv:
Jeg kan slevfødelig godt lide at spille computer og garry's mod ellers ville i nok ikke have læst denne ansøgning.

Jeg er og svømmer men gør det ikke så meget mere jeg træner og lære andre i at svømme.

Jeg er ikke en dreng som sidder med snuden lige i skolen men jeg vil altid vælge skolen før alt andet end min familie det er ret vigtigt for mig at kan få mig en god uddannelse og at være lykkelig.

 

Hvad i kan forvente af mig:

1. Jeg vil altid være positiv, og tage mig af de ting som der kommer.

 

2. Jeg vil respektere alle på servern.

 

3. Jeg vil altid tage begge sider af parternes historier medmindre at jeg har set det HELE selv.

 

4. jeg vil aldrig lytte mere til mine venner end jeg vil gøre ved andre.

 

5. Jeg har altid haft det sådan at jeg ikke har mit rank for rp selvfølgelig vil jeg der spille rp men jeg er villig til at gå fra mit job så snart at der er noget der skal gøres.

 

6. For det første er jeg ikke racist eller har racistiske tanker og så som der står oppe i ansøgningen vil jeg tage det stille og rolig.

 

7. Der skal være beviser for tinge før man giver straf.

 

8. Nye darkrp spillere skal selvfølgelig have hjælp til at starte deres darkrp liv op.

 

9. Der skal være plads til alle.

 

Jeg har ikke skrevet alle 11 nogen af dem gav lidt sig selv men jeg har læst og forstået

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Har kendt dig en hel del fra andre serveres, og kender derfor også din måde at spiller på. Tror også selv jeg engang gav dig PBAN holder derfor også til et -rep ligenu. Dog kan det blive lavet om, hvis du modbeviser de ting jeg nu engang har set dig gøre før. Ellers en fin ansøgning.

Og har faktisk også lige et spørgsmål til dig. Du siger at du har været mod/admin på Stavox før. Det har jeg jo også selv været på de gamle servere, men tror aldrig jeg har kendt dig som mod/admin der. Tror faktisk det var dengang jeg bannede dig :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til jeg ikke er Admin på oldschoolrp var at den lukkede to af ejerne gad ikke mere nu er der en erstatnings server som hedder citizenRP og den gider jeg ikke og ansøge på de to ejere der er nu gider jeg ikke og have noget med at gøre. og detbaremads den gang du startede med at darkrp var du nok heller ikke så god til at rp og på den gamle Stavox var jeg lige startet og nej det kan godt være at jeg ikke har været rank på stavox jeg tror jeg bytter nok om på artexservers eller en anden jeg syntes bare jeg kan huske jeg har været på Stavox før.

 

MGamerDK ja jeg har ikke været aktiv i langt tid men jeg har også haft andet at se til også på OldschoolRP det samme ved dig jonas.

 

RedPanda så må du kigge bedre efter :D:D:D

 

Jeg syntes bare at i skulle have et svar jeg er e9 med at jeg ikke har gjort mig fortjent til rank :D

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Pwedmy said:

Jeg har ikke set dig på serveren endnu, det kan dog grundes at mit inaktivitet lige pt.

- Dog vil jeg kigge efter dig på serveren og give dig en stemme derefter - Neutral.

Han har ikke været inde siden ansøgningen blev oprettet - så denne gang er det ikke din skyld :P

 

Fin ansøgning, men du har spillet 90 minutter på serveren. Ikke lige tilstrækkeligt til at ansøge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.